بانک سینا

جمعه،14 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      خدمات جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک
      کد: 1890
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 3495
      بانک سینا با هدف افزایش تنوع سبد محصولات، خدمات جدیدی را از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه بانکداری الکترونیک عملیاتی ساخته است.
      خدمات جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک
      بانک سینا به منظور فراهم ساختن زمینه ارائه بهتر و مطلوبتر خدمات بانکی به هموطنان و با هدف افزایش تنوع سبد محصولات، خدمات جدیدی را از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه بانکداری الکترونیک عملیاتی ساخته است.
      بر اساس گزارش روابط عمومی بانک سینا، این خدمات پس از طی مراحل مختلف ارزیابی و کنترل مستمر به منظور ارائه بهبود عملکردها به بهره برداری رسیده است.
      پرداخت اقساط تسهیلات از طریق دستگاه های خودپرداز و سرویس عدم ضبط کارت در خودپردازها، امکان تغییر سپرده پرداخت خودکار تسهیلات در اینترنت بانک، افزایش خودکار مشخصات مقصد به تماس ها بعد از ثبت انتقال وجه در اینترنت بانک، ارائه نسخه انگلیسی اینترنت بانک و نمایش صورتحساب پرونده اعتباری در جزئیات پرونده اعتباری در اینترنت بانک از جمله خدمات جدید بانک سینا محسوب می شود.
      همچنین تنظیمات گزارش دوره ای در اینترنت بانک همراه، ارسال پیامک برگشت چک در سامانه چاپار، شارژtop-up در همبانک، سیناسل و تلفن بانک، تولید و انتشار نرم افزار پرداخت 727 سینا (نسخه اندروید)، پرداخت تسهیلات از طریق مدیریت پرداخت در سایت و ثبت و مشاهده ضامنین پرونده اعتباری در زیر سیستم کارت اعتباری از دیگر خدمات بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک به شمار می آید.