بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مدیران بانک سینا در جوار حرم رضوی برای توسعه همه جانبه بانک هم پیمان شدند
      کد: 1719
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1832
      نشست سراسری معاونین، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق بانک سینا روزچهارشنبه 6 آذرماه جاری در جوار حرم رضوی(ع) آغاز شد.
      مدیران بانک سینا در جوار حرم رضوی برای توسعه همه جانبه بانک هم پیمان شدند

      نشست سراسری معاونین، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق بانک سینا روزچهارشنبه 6 آذرماه جاری در جوار حرم رضوی(ع) آغاز شد.
      در ابتدای این نشست دو روزه مدیرعامل بانک سینا ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یادآوری حماسه ها و ایثارگری های این عزیزان دردوران 8 سال دفاع مقدس، بر درس گیری از این جانفشانی ها  تاکید کرد.
      دکتر کوروش پرویزیان سپس با تشریح و مقایسه شاخصه های بانکداری اسلامی و بدون ربا با بانکداری متعارف، بر افزایش کارایی در شعب تاکید کرد و گفت: کنترل مناسب و ارزیابی دقیق شعب از نظر میزان کارایی آنها در نحوه تخصیص و تجهیز منابع یک ضرورت است که بایستی به آن توجه شود.
      وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع رعایت استانداردها در ساختار و نظام بانکی که بخشی از آن شامل مقررات احتیاطی و مقررات قانونی و نیز استانداردهای مربوط به حاکمیت شرکتی یا مقررات ناظر ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: تلاش جدی در زمینه بهبود وضعیت منابع انسانی و افزایش اثربخشی در بانک و اجرای صحیح وظایف از جمله مواردی است که به طور جدی پیگیری خواهد شد و برای موفقیت در این زمینه ضروری است که به کار و وظیفه ای  که برعهده داریم اعتقاد و باور داشته باشیم و با تمام وجود برای عملیاتی ساختن آن تلاش کنیم.
      مدیرعامل بانک سینا با اشاره به آموزه های دینی و قرآنی ما مسلمانان که بر یکسان بودن قول و فعل افراد تاکید دارد، افزود: مدیران به عنوان الگوی سازمان باید در این زمینه پیشقدم باشند و با اتحاد و یکپارچگی و دلسوزی بیش از پیش نسبت به کارها، زمینه پیشرفت روزافزون بانک را فراهم کنند.
      وی خاطرنشان کرد: توقع این است که با اتکا به نظم به سمت رشد و تعالی حرکت کنیم و در این زمینه عهد ما این باشد که با  تلاش و فعالیت بیشتر، کارنامه ای درخشان و قابل قبول را برای مجموعه بانک و سهامداران فراهم نماییم.
      در این نشست پس از ارائه گزارش عملکرد شعب، راهکارهای توسعه فعالیت ها بررسی شد و مدیران بانک سینا برای دستیابی بانک به جایگاهی والاتر هم پیمان شدند.
      نشست مزبور همچنان ادامه خواهد یافت و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.