بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سایت پشتیبان بانک سینا به بهره برداری رسید
      کد: 1686
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1951
      آخرین مرحله آماده سازی سایت پشتیبان بانک سینا شامل بررسی قابلیت عملیات کلیه خدمات و سرویس های بانکی روز جمعه 15 شهریور ماه با موفقیت به پایان رسید.
      سایت پشتیبان بانک سینا به بهره برداری رسید
      آخرین مرحله آماده سازی سایت پشتیبان بانک سینا شامل بررسی قابلیت عملیات کلیه خدمات و سرویس های بانکی روز جمعه 15 شهریور ماه با موفقیت به پایان رسید و اکنون این سایت به طور کامل آماده ارائه خدمات به مشتریان است.
      طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی قبلی، به منظور راستی آزمایی سایت پشتیبان، کنترل کلیه عملیات بانکی سینا به مدت 8 ساعت به این سایت منتقل شد که تمامی عملیات با موفقیت به انجام رسید.
      پس از آن مدیریت عملیات از این سایت به مرکز داده اصلی واقع در تهران منتقل شد که صحت انجام کلیه عملیات و پاسخگویی به مشتریان از این طریق نیز به تأیید رسید که انجام تمامی این مراحل حاکی از آمادگی کامل سایت پشتیبان بانک سینا جهت ارائه خدمات به اطمینان بالا در تمامی مواقع است.
      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، پروژه ساخت و بهره برداری از سایت پشتیبان بانک سینا از اردیبهشت ماه 1388 آغاز شد که با تلاش پی گیر و مسؤلانه کارکنان بانک علیرغم کلیه موانع و مشکلات اجرایی اعم از تأثیرات تحریم های سیاسی و پیچیدگی های فنی به سرانجام رسید و این بانک جزو نخستین بانک های دارنده سایت پشتیبان در کشور است.