بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      استقبال از محصولات جدید بانک سینا
      کد: 1659
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2563
      محصولات جدید بانک سینا که اخیرا از تنوع خاصی هم برخوردار بوده با استقبال مناسب مشتریان همراه شده است
      استقبال از محصولات جدید بانک سینا

      محصولات جدید بانک سینا که اخیرا از تنوع خاصی هم برخوردار بوده با استقبال مناسب مشتریان همراه شده است.
      بانک سینا در راستای تامین نیاز مشتریان در حوزه های مختلف خدمات بانکی، طرح های متنوع و جذابی را در ماه های اخیر ارائه کرده که این طرح ها با استقبال مناسب مشتریان همراه شده است.
      طرح سپرده عیدانه از جمله این محصولات است که با امتیازات مناسب و ویژه ای که در آن برای مشتریان در نظر گرفته شده، تا حد زیادی انتظارات آنها را برآورده ساخته و استقبال از آن را سبب شده است.
      طرح تمجید از جمله محصولات دیگر بانک سینا است که طی آن به دارندگان حساب های کوتاه مدت روزشمار متصل به کارت به قید قرعه جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد. دومین دوره قرعه کشی این طرح در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و جوایز برندگان این طرح به آنها اهدا شد.
      همبانک سینا نیز که در سال گذشته برای مشترکان همراه اول اجرایی شد و استقبال مناسب هموطنان را در پی داشت این بانک را بر آن داشت تا سیناسل را نیز با همان کیفیت و خدمات برای مشترکان ایرانسل به اجرا برساند. از طریق همبانک سینا و سیناسل و شماره گیری #727* می توان در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی نقاطی که تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارد، نسبت به انجام خدمات بانکی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض و خرید شارژ به صورت لحظه ای اقدام نمود.