بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      با امکان پاسخگویی 24 ساعته؛مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا راه اندازی شد
      کد: 1596
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 22609
      مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا با ساختاری مشتری مدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایت هموطنان راه اندازی شد.
      با امکان پاسخگویی 24 ساعته؛ مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا راه اندازی شد
      مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا با ساختاری مشتری مدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایت هموطنان راه اندازی شد.
      این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و استفاده از فناوری های نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان در زمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها در این زمینه می باشد.
      دریافت و پیگیری کلیه مشکلات در زمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز از جمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می شود.
      مشتریان برای تماس با این مرکز می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 48052000-021 تماس حاصل نمایند.