بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بانک سینا آماده برداشتن گام های بلندتر
      کد: 1592
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2146
      نشست دوره ای مشترک مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا به ریاست دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل و با حضور معاونان این بانک برگزار شد.
      بانک سینا آماده برداشتن گام های بلندتر

      نشست دوره ای مشترک مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا برگزار شد. این نشست به ریاست دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا با حضور معاونان این بانک، طی دو روز به ارزیابی فرایندهای کنونی و یافتن راهکارهای جدید به منظور ارتقای بهره وری بانک در سطوح خدمت رسانی و سود آوری پرداخت.
      دکتر عبدالناصر همتی در ابتدای این نشست ضمن تحلیل اوضاع اقتصادی امروز جهان و ایران، با ارائه آمار و اطلاعاتی در حوزه منابع و مصارف، آموزش کارکنان و تنوع بخشیدن به خدمات با رشد منابع و سودآوری بانک در سال جدید را مطلوب خواند و خواستار رفع موانع احتمالی موجود بر سر راه ارتقای بانک گردید. دکتر همتی اهمیت مأموریت بانک سینا را در فضای جدید گوشزد کرد و آمادگی بانک را برای برداشتن گام های بلندتر به سوی انجام این مأموریت اعلام داشت.
      در این نشست مدیران و سرپرستان مناطق بانک سینا با هدف هماهنگی بیشتر بین ارکان بانک به ارائه گزارش هائی از عملکرد حوزه های خود پرداختند و پس از بررسی تطبیقی عملکرد مناطق مختلف، از موفقیت همکارانی که موجبات ارتقای فعالیت های حوزه خود را فراهم آورده اند قدردانی شد.
      از جمله مهمترین مباحث مطروحه در این نشست می توان از روند افزایش درآمد و میزان سود قابل انتظار بانک در سال 91 و  همچنین گمانه زنی در زمینه ارزش EPS بانک در پایان سال مالی کنونی، اهمیت هماهنگی بین منابع و مصارف، ضرورت صرفه جوئی در هزینه ها، توجه جدی به معوقات، ارزان تر کردن قیمت تمام شده پول، قدردانی از همکارانی که موجب بهینه سازی روند افزایش منابع و مصارف شوند، محاسباتی کردن سود و زیان شعب، ارائه خدمات بیشتر در حوزه ضمانت نامه ها و حواله ها، حسابهای جاری و تقویت طرح تمجید و طرح اعتبار ویژه نام برد.
      در پی نشست اعلام شد که در پایان آبان ماه 1391 برای اولین بار در آمد بانک از 10 هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.
       در حاشیه این نشست امور رفاهی، معیشتی و تحصیلی همکاران در سطوح مختلف مورد بررسی قرار گرفت.