بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مدیرعامل بانک سینا: استراتژی بانک سینا توسعه محکم و پایدار است
      کد: 1584
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2564
      نشست کارکنان ستادی و شعب تهران بانک سینا به مناسب عید سعید غدیر خم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل، معاونین و مدیران این بانک روز یکشنبه 14 آبان ماه جاری برگزار شد.
      مدیرعامل بانک سینا: استراتژی بانک سینا توسعه محکم و پایدار است

      نشست کارکنان ستادی و شعب تهران بانک سینا به مناسب عید سعید غدیر خم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل، معاونین و مدیران این بانک روز یکشنبه 14 آبان ماه جاری برگزار شد.
      مدیرعامل بانک سینا در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر نام بانک سینا در بین بانکها بسیار معتبر بوده و می تواند الگوی حرکتی برخی از بانکها باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه سهام‌دار عمده بانک سینا، بنیاد مستضعفان است، لذا این بانک حساسیت‌های لازم را در زمینه فعالیت های خود دارد و رویکرد بانک این است که در خدمت اقتصاد کشور باشد.
      دکتر عبدالناصر همتی در ادامه با تشریح وضعیت عملکرد بانک سینا به اقداماتی که در زمینه ارتقاء دانش و مهارت کارکنان و جوانگرایی در  بانک سینا صورت گرفته اشاره کرد و گفت: آموزش نیروی انسانی و ارتقای دانش و مهارت این نیروها در سال های اخیر به عنوان یک استراتژی اساسی در دستور کار بانک بوده و با برگزاری نزدیک به 40 هزار نفر ساعت دوره های مختلف آموزشی اکنون به موقعیت مناسبی رسیده است.
      وی همچنین افزود: با اتخاذ سیاستهای تشویقی در بانک سینا جهت ارتقای تحصیلی کارکنان، در حال حاضر میانگین تحصیلات کارکنان بانک 14.44 سال است که پیش بینی می شود با تداوم روند فعلی این رقم به 14.7 ارتقا یابد. وی همچنین از جوانگرایی در بانک سینا یاد کرد و گفت: در حال حاضر میانگین سنی کارکنان بانک 35.1 سال است. 
      دکتر همتی در ادامه با اشاره به رشد مناسب منابع بانک گفت: روندی که در زمینه رشد منابع بانک سینا به همت کارکنان این بانک اتفاق افتاده مناسب است به طوری که از ابتدای سال تاکنون منابع نزدیک 40 درصد رشد داشته و مصارف بانک نیز به همین منوال از رشد خوبی برخوردار شده است.
      وی همچنین با اشاره به اینکه سیاست بانک سینا رشد تهاجمی و بی محابا نیست، افزود: توسعه محکم و پایدار جزو اصول اصلی بانک در جریان رشد آن بوده است و به هیچ وجه توسعه بلندمدت فدای اقدامات احساسی و سودآور مقطعی نمی گردد.
      مدیرعامل بانک سینا همچنین اقداماتی که در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان بانک صورت گرفته را یادآور شد و افزود: خوشبختانه بانک سینا از این نظر در موقعیت مناسبی قرار دارد و این امر اقتضا می کند که همکاران تلاش روز افزونی در راستای تحقق اهداف تعیین شده داشته باشند.
      وی در پایان از زحمات و تلاش تک تک کارکنان بانک سینا که زمینه دستیابی به این موفقیت ها را فراهم آورده اند قدردانی کرد و بر تداوم روند فعلی که نتیجه آن ارتقاء جایگاه فعلی بانک سینا در نظام بانکی است تاکید کرد.
      در این نشست حاضران، سوالات و مشکلات موجود در روند توسعه فعالیت ها را مطرح کردند و دکتر همتی برای رفع این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.