بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      کمک هزینه خرید خودرو و جوایز نقدی در طرح تمجید بانک سینا
      کد: 1574
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 3009
      دارندگان حداقل موجودی 500 هزار ریال در حساب سپرده کوتاه مدت سینا کارت، علاوه بر بهره مندی از خدمات پیشرفته همبانک سینا، در قرعه کشی شرکت داده شده و جوایز ارزنده ای از جمله کمک هزینه خودرو به آنان تعلق خواهد گرفت
      کمک هزینه خرید خودرو و جوایز نقدی در طرح تمجید بانک سینا
      دارندگان حساب سپرده کوتاه مدت بانک سینا در قالب طرح «تمجید» در قرعه کشی این حساب ها شرکت داده می شوند.
      با اجرایی شدن طرح تمجید بانک سینا به مشتریانی که در این بانک حساب کوتاه مدت عادی افتتاح کنند، علاوه بر پراخت سود علی الحساب روزشمار، جوایز ارزنده ای به قید قرعه به آنها تعلق خواهد گرفت.
      دارندگان حداقل موجودی 500 هزار ریال در حساب سپرده کوتاه مدت سینا کارت، علاوه بر بهره مندی از خدمات پیشرفته همبانک سینا، در قرعه کشی شرکت داده شده و جوایز ارزنده ای از جمله کمک هزینه خودرو به آنان تعلق خواهد گرفت.
      بنا به اطلاع روابط عمومی بانک سینا این جوایز شامل 5 کمک هزینه خرید خودرو جمعاً به مبلغ یک میلیارد ریال و 55 جایزه نقدی دیگر نیز به ارزش یک میلیارد ریال خواهد بود که مبالغ یاد شده پس از قرعه کشی به حساب برندگان واریز خواهد شد.
      به گفته روابط عمومی بانک سینا این طرح از مهر 91 به اجرا گذاشته شده و قرعه کشی حساب ها در نیمه اول دی ماه 91 بر اساس اطلاعات سه ماهه قبل از آن صورت خواهد گرفت.
      حساب سپرده کوتاه مدت مشتریانی که در 3 ماهه مهر، آبان و آذر حداقل امتیاز را کسب کرده باشند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.