بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">دکتر همتی در مراسم جشن کارکنان بانک سینا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد: تحقق سود پیش بینی شده بانک سینا</font></b>
      دکتر همتی در مراسم جشن کارکنان بانک سینا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد: تحقق سود پیش بینی شده بانک سینا
      کد: 1494
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2988
      همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور کارکنان ستادی و شعب سه سرپرستی غرب تهران و البرز،  شمال تهران و شرق تهران و قم بانک سینا برگزار شد.
        در این مراسم دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  رمز و راز پیروزی دوران انقلاب را در وحدت و همدلی مردم دانست و اظهار داشت که با توسعه وحدت، صمیمیت و همدلی در کشور به خصوص در دورانی که کشور در شرایط اقتصادی و سیاسی حساسی به سر می برد، می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
        مدیر عامل بانک سینا در ادامه سخنان خود در این مراسم گفت: هفته گذشته سیستم بانکی با توجه با آزاد شدن نرخ سود سپرده ها با شرایط خاص و پیچیده¬ای روبه رو بود که با جلسات و هماهنگی های صورت گرفته سعی شد در وضعیت جدید سیستم بانکی، به ثبات برسیم. از این پس مدیریت بانکها خیلی مهم، حساس و سخت تر خواهد بود و بانکها می بایست بر اساس تدبیر، عقل و منطق در این راستا گام بردارند. 
        دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  بانک سینا در ده ماهه اول سال سود پیش بینی شده کل سال را تامین کرده است و امیدواریم در روز های باقی مانده از سال 90 نیز با همراهی و تدبیر، سعه صدر و احساس مسئولیت همکاران در ستاد و صف و تعامل با مشتریان ضمن توسعه کمی وکیفی ارائه خدمات به آنها شاهد رشد بیشتر منابع وافزایش سود بانک باشیم.
         مدیرعامل بانک سینا اعلام کرد این بانک از جمله بانکهایی بود که از فتنه ایجاد شده اخیر در سیستم بانکی سربلند بیرون آمد و در همین راستا ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی یادداشتی از هوشیاری، دقت نظر و احساس مسئولیت همکاران در ستاد و صف قدردانی کردند.
         عبدالناصر همتی در ادامه مراسم، یکی از امتیازات بانک سینا را جوانگرایی در بانک دانست و اعلام کرد که مسئولیت  قریب به اتفاق شعبه ها به عهده همکارانی است که در بانک رشد کرده و جزو بدنه بانک محسوب می شوند. از آن گذشته افزایش میانگین تحصیلات همکاران نیز قابل توجه است.
       وی در ادامه مراسم اعلام کرد طبق بررسی گزارش عملکرد 5 سال گذشته بانک در مجموع روند بسیار خوبی را در شاخص های عملکردی شاهد هستیم که تحقق این امر با تلاش و همدلی همکاران در مجموعه صف و ستاد بانک سینا صورت گرفته است.
        دکتر همتی افزود: طبق گزارش مذکور سرانه شعب بانک سینا به بیش از  200 میلیارد ریال رسیده که این رقم حاکی از پیاده سازی سیاست ها و برنامه های مناسب در مجموعه بانک است.
        مدیر عامل بانک سینا از کارکنان و رؤسای شعب خواست که به صورت جدی در زمینه مطالبات مشکوک الوصول سعی و تلاش کنند.
       در انتهای مراسم ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، دکتر همتی از همکارانی که بهترین پیشنهادات را در نظام پیشنهادات ارائه داده بودند، تقدیر کرد.