بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      پس از طرح موفق «همبانک سینا» طرح «تمجید» بانک سینا اجرایی شد
      کد: 1570
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 11039
      بر اساس طرح "تمجید"، به مشتریانی که در بانک سینا حساب کوتاه مدت عادی افتتاح کنند، علاوه بر پرداخت سود علی الحساب روز شمار، جوایز ارزنده ای نیز به قید قرعه به آنها تعلق خواهد گرفت
      پس از طرح موفق «همبانک سینا» طرح «تمجید» بانک سینا اجرایی شد
      پس از طرح موفق "همبانک سینا" که از سوی بانک سینا راه اندازی شد و همان گونه که انتظار می رفت، این طرح با استقبال گسترده مشتریان رو به رو شد، اینک طرح "تمجید" بانک سینا برای اجرا در شعب این بانک نهایی شده است.
      بر اساس طرح "تمجید"، به مشتریانی که در بانک سینا حساب کوتاه مدت عادی افتتاح کنند، علاوه بر پرداخت سود علی الحساب روز شمار، جوایز ارزنده ای نیز به قید قرعه به آنها تعلق خواهد گرفت.
      دارندگان حداقل موجودی 500 هزار ریال در حساب سپرده کوتاه مدت سینا کارت، علاوه بر بهره مندی از خدمات پیشرفته همبانک سینا، هر 3 ماه یک بار در قرعه کشی شرکت داده شده و جوایز ارزنده ای از جمله کمک هزینه خودرو به آنان تعلق خواهد گرفت.
      بنا به اطلاع روابط عمومی بانک سینا این جوایز شامل 5 کمک هزینه خرید خودرو جمعاً به مبلغ یک میلیارد ریال و 55 جایزه نقدی دیگر نیز به ارزش یک میلیارد ریال خواهد بود که مبالغ یاد شده پس از قرعه کشی به حساب برندگان واریز خواهد شد.
      به گفته روابط عمومی بانک سینا این طرح از مهر 91 به اجرا گذاشته شده و اولین قرعه کشی در نیمه اول دی ماه 91 بر اساس اطلاعات سه ماهه قبل از آن صورت خواهد گرفت.
      حساب سپرده کوتاه مدت مشتریانی که در 3 ماهه مهر، آبان و آذر حداقل امتیاز را کسب کرده باشند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.