بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا ترکیب نیروی انسانی فعلی را یک امتیاز برای موسسه دانست
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا ترکیب نیروی انسانی فعلی را یک امتیاز برای موسسه دانست
      کد: 1475
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۱۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1226
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا ترکیب نیروی انسانی فعلی را یک امتیاز برای موسسه دانست

      همایش دو روزه معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق موسسه مالی و اعتباری سینا با شعار حرکت به سوی بانک سینا روز چهارشنبه 15 آبان در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا در این نشست تصریح کرد: با توجه به اقدامات اصلاحی بزرگی که طی دو سال گذشته در موسسه انجام و تمام وقت و انرژی موسسه صرف آن شده است از جمله انجام بهینه سازی کلیه شعب موسسه، اجرای سیستم یکپارچه بانکداری الکترونیک و تودیع کامل سپرده قانونی نزد بانک مرکزی، سود آوری موسسه نیز از رشد بسیار مناسبی برخوردار بوده به طوری که در هفت ماهه اول امسال 80 درصد از سود پیش بینی شده برای سال 87 تامین شده است.
      دکتر عبدالناصر همتی با اشاره به پیاده سازی سیستم بانکداری متمرکز در 152 شعبه موسسه از آن به عنوان یکی از اقدامات اساسی و زمان بر موسسه یاد و خاطرنشان کرد: 70 درصد شعب موسسه نیز بهینه سازی شده اند و ما شاهد چهره ای جدید و مطلوب از موسسه مالی و اعتباری سینا در نزد افکار عمومی هستیم.
      وی از کسب رتبه هفتم موسسه در بین شرکتهای فعالتر بورس خبر داد و تصریح کرد: این رتبه با شرایط فعلی بازار پول و سرمایه کشور و انجام اقدامات اساسی در درون موسسه کسب شده که نوید بخش برداشتن گامهای اساسی تر موسسه و قابل تقدیر است.
      دکتر همتی همچنین گفت: تمامی سپرده قانونی موسسه نزد بانک مرکزی تودیع شده و با افزایش سرمایه 500 میلیارد ریالی طی دو ماه آینده شرط مهم بانک مرکزی برای اعطای مجوز بانک سینا تامین خواهد شد بنابراین شعب بایستی از هم اکنون آمادگی لازم برای ارائه خدمات سیستم بانکی به هموطنان را پیدا کنند.
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا ترکیب نیروی انسانی فعلی متشکل از نیروهای جوان و باتجربه را یک امتیاز برای موسسه دانست و گفت: باید فرصتها و امکانات آموزشی لازم برای تمامی همکاران بخصوص روسای شعب بیش از پیش فراهم شود.
      در این نشست، عملکرد سرپرستیهای مناطق و شعب طی 7 ماه گذشته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر در خصوص اهداف و سیاستهای آتی موسسه با توجه به تبدیل شدن موسسه به بانک  پرداختند.