بانک سینا

دوشنبه،17 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سرپرستی خراسان بالاترین میزان رشد را از آن خود کرد
      سرپرستی خراسان بالاترین میزان رشد را از آن خود کرد
      کد: 1457
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۵/۲۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1342
      سرپرستی خراسان بالاترین میزان رشد را از آن خود کرد

      عملکرد سرپرستی ها و شعب موسسه تا پایان خردادماه جاری اعلام شد و سرپرستیها و شعب برتر نیز از لحاظ شاخص های عملکردی معرفی شدند.

      مطابق بررسیهای انجام شده، از میان 15 سرپرستی موسسه در سال 87، رشد 9 سرپرستی در خرداد ماه 87 بالاتر از رشد کلی موسسه بوده که سرپرستی خراسان با بالاترین میزان رشد صاحب رتبه اول شده است.

      سرپرستی "یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان" و "فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد" رتبه های دوم و سوم را در این خصوص کسب کرده اند.

      همچنین بررسی عملکرد استانی شعب موسسه در جذب منابع نشان می دهد که شعب موسسه در استانهای کرمان، بوشهر و همدان دارای بالاترین رشد منابع بوده اند.

      از نظر تحقق بودجه ای 9 سرپرستی خراسان، یزد و کرمان و سیستان، فارس و بوشهر و کهگیلویه، آذربایجان غربی و کردستان، مازندران، گیلان، کرمانشاه و همدان و ایلام، گلستان و سمنان و در نهایت اصفهان و چهارمحال بالاتر از میانگین کلی موسسه قرار گرفته اند و چهار سرپرستی خراسان، یزد، فارس و آذربایجان غربی بالاتر از 50 درصد اهداف جذب منابع خود را محقق نموده اند.

      در رتبه بندی سرپرستی های مناطق موسسه که از منظر شاخص های عملکردی سرانه مانده منابع شعب، سرانه میزان منابع جذبی و رشد منابع مورد بررسی قرار گرفته اند، هشت سرپرستی فارس، خراسان، مازندران، اصفهان، یزد، آذربایجان غربی، گیلان و آذربایجان شرقی بالاتر از میانگین امتیاز 15 سرپرستی موسسه قرار گرفته اند.

      دربخش سرانه مانده منابع شعب موسسه به صورت استانی در پایان خرداد 87 هم، شعب سرپرستی جنوب و شرق تهران در رتبه اول قرار گرفته اند.