بانک سینا

چهارشنبه،19 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      50 شعبه موسسه مالی و اعتباری سینا بهینه سازی شد
      50 شعبه موسسه مالی و اعتباری سینا بهینه سازی شد
      کد: 1439
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۱/۱۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1424
      50 شعبه موسسه مالی و اعتباری سینا بهینه سازی شد

       

      تا پایان سال گذشته 50 شعبه موسسه مالی و اعتباری سینا بهینه سازی شد.

      دکتر عبدالناصر همتی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا درگفت گو با ایسنا از رشد 20 درصدی این موسسه در 10 ماهه نخست سال گذشته خبر داد و گفت: تمام شرایط مورد نظر بانک مرکزی در این خصوص از سوی موسسه مالی و اعتباری سینا تامین شده و موسسه منتظر صدور مجوز از سوی بانک مرکزی است و این موسسه به رغم مشکلاتی که در حوزه بانکداری به وجود آمده بود موفق عمل کرده است.

      وی عرضه سهام موسسه در بورس و آغاز عملیاتی کردن پیاده سازی سیستم یکپارچه بانکداری الکترونیک موسسه را جزو اقدامات اساسی در سال گذشته برشمرد و افزود: هدف ما این است که امسال با قدرت بیشتر در حوزه بانکداری الکترونیک فعالیت و بانکداری الکترونیک را پیشرفته کنیم.

      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا با بیان اینکه با اعطای مجوز، موسسه وارد سیستم شتاب می شود توضیح داد: با این اقدام ما به سوی بانکداری الکترونیک گام بر می داریم و قصد داریم که بانکداری الکترونیک را هم از نظر نرم افزاری (ارتباط شعب) و بانکداری آنلاین رشد دهیم و از طرفی با وارد شدن در طرح شتاب ارتباط موسسه با  سایر بانکها یک ارتباط دوطرفه خواهد بود.

      همتی گفت: بهینه سازی موسسه به سرعت در حال انجام است و تمام تلاش ما این است که با بهینه سازی شعب اصلاح ترکیب منابع و آموزش نیروی انسانی بازدهی موسسه را افزایش دهیم.