بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">کارنامه سرپرستی های بانک سینا در زمینه ارائه خدمات بانکی</font></b>
      کارنامه سرپرستی های بانک سینا در زمینه ارائه خدمات بانکی
      کد: 1406
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 947
      کارنامه سرپرستی های بانک سینا در زمینه ارائه خدمات بانکی

      سرپرستی های برتر بانک در زمینه ارائه خدمات بانکی شامل صدور ضمانت نامه و خدمات بانکداری الکترونیک طی 6 ماهه اول سال 1390 معرفی شدند.
      بر اساس این گزارش سرپرستی های ""شرق تهران و قم""، ""غرب تهران و کرج""، ""خوزستان""، ""آذربایجان شرقی و اردبیل"" و ""زنجان و قزوین"" در صدر صدور ضمانتنامه ها نسبت به سایر سرپرستی ها قرار داشته اند.
      از نظر تعداد صدور ضمانتنامه بهترین عملکرد به سرپرستی ها ""آذربایجان شرقی و اردبیل""، ""خوزستان""، ""غرب تهران و کرج""، ""شرق تهران و قم""، و ""آذربایجان غربی و کردستان"" اختصاص داشته است.
      در شاخص رشد سیناکارت در سرپرستی های مناطق در شهریور ماه 1390 نسبت به پایان سال 1389 به ترتیب سرپرستی های ""غرب تهران و کرج""، شرق تهران و قم""، ""کرمانشاه، همدان و ایلام""، ""آذربایجان شرقی و اردبیل"" و ""فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد"" قرار دارند و از نظر تعداد صدور سیناکارت در 6 ماهه اول سال 90 هم سرپرستی های ""غرب تهران و کرج""، ""شرق تهران و قم""، ""آذربایجان شرقی و اردبیل""، ""فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد"" و ""خراسان"" عملکرد مناسب تری داشته اند.
      در شاخص سرانه کارت صادره به شعبه در 6 ماهه اول سال 1390 هم به ترتیب سرپرستی های ""فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد""، ""آذربایجان شرقی و اردبیل""، ""غرب تهران و کرج""، ""خوزستان"" و ""خراسان"" بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند.