بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">رشد 108 درصدی کاربران اینترنت بانک سینا</font></b>
      رشد 108 درصدی کاربران اینترنت بانک سینا
      کد: 1348
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 897
      رشد 108 درصدی کاربران اینترنت بانک سینا
      تعداد کاربران اینترنت بانک سینا در سال گذشته نسبت به سال ماقبل از آن از رشد 108 درصدی برخوردار شده است.
      با تمهیدات و امکاناتی که در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک به ویژه در بخشهای اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و سایر خدماتی از این دست در بانک سینا اندیشیده شده تعداد کاربران این سامانه ها در حال افزایش است به طوری که در پایان سال گذشته رشد 108درصدی تعداد کاربران اینترنت بانک را نسبت به پایان سال 88 شاهد بوده ایم. این در حالی است که در دوره زمانی یاد شده تعداد کاربران پیام کوتاه بانکی سینا 205 درصد و تعداد کاربران تلفن بانک هم 46 درصد افزایش داشته است.
      همچنین سال گذشته شاهد افزایش شعب صادر کننده آنی کارت های بانک سینا به بیش از 200 شعبه بودیم.
      با نصب و راه اندازی یکصد دستگاه صدور آنی کارت در ماههای منتهی به سال گذشته در شعب بانک سینا، تعداد شعب صادر کننده این کارتها به بیش از 200 شعبه رسید و امکان دریافت لحظه ای کارت را برای مشتریان فراهم ساخت.
      از سوی دیگر در حالی که پیشتر فقط نسبت به صدور سیناکارت در این شعب اقدام می شد اکنون با نصب این دستگاهها و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، کارت های خرید و هدیه نیز در این شعب صادر می شود. همچنین با نصب این دستگاهها، مشتریان می توانند عبارت مورد نظر خود را بر روی کارتها چاپ نمایند.
      کارت های هدیه سینا علاوه بر مبالغ ثابت 200 هزار ریال، 500 هزار ریال و یک میلیون ریال، در حال حاضر در مبالغ دلخواه مشتری و در طرحها و شکلهای متنوع نیز قابل عرضه است و مشتریان می توانند آن را از شعب بانک سینا درخواست نمایند.