بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">استقبال از سپرده اندوخته سینا</font></b>
      استقبال از سپرده اندوخته سینا
      کد: 1321
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1648
      استقبال از سپرده اندوخته سینا
      با اجرایی شدن طرح سپرده سرمایه گذاری اندوخته در شعب بانک سینا از بهمن ماه جاری، استقبال هموطنان از این طرح مناسب بوده است.
      این سپرده با هدف تشویق مشتریان به پس انداز و بهره برداری مناسب از آن در آینده، از اوایل بهمن ماه جاری در شعب بانک سینا اجرایی شد و با وجود گذشت مدت زمان محدود از اجرای طرح، با استقبال مناسب مشتریان مواجه شده است.
      این سپرده نوع خاصی از سپرده های سرمایه گذاری مدت دار 5 ساله محسوب می گردد که سرمایه گذاری در آن به صورت اقساطی و متناوب انجام گرفته، به طوری که مشتری با پرداخت مبلغی به عنوان مبلغ افتتاحیه، نسبت به افتتاح حساب خود اقدام می نماید.
      سپس به صورت ماهیانه، دوره ای نسبت به واریز وجوه در سپرده اندوخته خود اقدام نموده و این مبالغ به همراه سود متعلقه در هر ماه تبدیل به یک سپرده سرمایه گذاری مدت دار متناسب با مدت باقی مانده تا مدت زمان 5 سال شده و در پایان مدت مقرر، قابل برداشت می باشد.

      شرایط این سپرده بدین شرح است:
      1- حداقل مبلغ جهت افتتاح سپرده سرمایه گذاری اندوخته 500 هزار ریال می باشد.
      2- در پرداخت اقساط سپرده اندوخته نیازی به حضور مشتری در شعبه نیست و مبلغ اقساط از حساب سپرده کوتاه مدت معرفی شده قابل برداشت می باشد.
      3- مدت سپرده سرمایه گذاری اندوخته 5 ساله است و نرخ سود علی الحساب سپرده های موضوع این طرح معادل تعرفه سپرده های متناظر در زمان افتتاح سپرده می باشد.
      4- در صورت رسیدن مبالغ سودهای واریزی توسط بانک و مبالغ اقساط واریزی توسط مشتری به حداقل مبلغ 200 هزار ریال، این مبلغ تبدیل به سپرده جدید می گردد. در صورتی که مشتری درخواست افزایش مبلغ اقساط تعیین شده در اول دوره را داشته باشد می بایست با مراجعه به شعبه این موضوع را ابلاغ نماید.
      5- نرخ سود علی الحساب سپرده های مذکور برابر تعرفه سپرده های متناظر در زمان افتتاح سپرده ها می باشد و در صورت تغییر نرخ سود سپرده ها طبق ضوابط بانک مرکزی این تغییرات در سپرده های افتتاح شده زیر مجموعه سپرده اصلی در ماههای بعد اعمال می گردد.
      6- محاسبه سود در این نوع سپرده همانند سایر سپرده ها بوده و واریز سود نیز به صورت ماهیانه و متوالی انجام می پذیرد.
      7- هر ماه از محل مبلغ سود ماهیانه به علاوه اقساط پرداختی مشتری یک سپرده سرمایه گذاری مدت دار متناسب با مدت باقیمانده تا پایان مدت قرارداد افتتاح می گردد.
      درپایان سال اول، یک فقره سپرده 5 ساله، 11فقره سپرده بلندمدت چهارساله و به همین منوال در سال دوم 12 فقره سپرده بلند مدت از نوع 3 ساله و در سال سوم 12 فقره سپرده بلند مدت 2 ساله و در سال چهارم 12 فقره سپرده بلندمدت 1ساله افتتاح می گردد که در پایان دوره جمعاً 48 فقره سپرده بلند مدت ماحصل سپرده اندوخته خواهد بود.