بانک سینا

چهارشنبه،19 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">معاون شعب و پشتیبانی فنی در مشهد خواستار تلاش برای بهبود جایگاه موسسه در سیستم بانکی شد</font></b>
      معاون شعب و پشتیبانی فنی در مشهد خواستار تلاش برای بهبود جایگاه موسسه در سیستم بانکی شد
      کد: 766
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۳۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1226
      معاون شعب و پشتیبانی فنی در مشهد خواستار تلاش برای بهبود جایگاه موسسه در سیستم بانکی شد

           معاون شعب و پشتیبانی فنی در نشست روسای شعب سرپرستی خراسان، تلاش همه جانبه و بهره گیری از اهرمهای لازم در بخش سخت افزاری و نرم افزاری سینا جهت ارتقاء و بهبود جایگاه موسسه در سیستم بانکی را خواستار شد. مهندس محمدعلی ایزدی تصریح کرد: اگر چه موسسه توانسته است حضور موفقی در فضای رقابتی کنونی داشته باشد ولی ما نباید به حداقل ها و وضع موجود راضی باشیم و در چشم انداز بلندتر به شاخص شدن موسه در عرصه فعالیتهای بانکی بیندیشیم.

       

      وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد موسسه در نتیجه برنامه ریزی ها و اقدامات مناسب مدیریت جدید، از ورود به بورس، اخذ مجوز رسیم فعالیت از بانک مرکزی، عضویت در شبکه شتاب و بستر سازی برای ورود به عرصه بانکداری نوین به عنوان ا قدامات مثبت موسسه طی دوسال اخیر یاد کرد.

      مهندس ایزدی همچنین با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالیانه موسسه، تحقق EPS بالاتر از میزان پیش بینی شده را دلیل توفیق سیاست های جدید مدیریتی و چشم انداز خوب موسسه دانست.

      معاون مدیرعامل افزود : بهینه سازی و تچهیز شعب موسسه به سیستم خدمات نوین بانکداری الکترونیک، دو گام بلند و موفق در راستای دستیبابی به استاندارد مطلوب خدمات بانکی مبتنی بر مشتری مداری است.

      وی خاطر نشان کرد: اگر چه این امور شرط لازم توفیق است اما کافی نیست و باید همزمان با این اقدامات به بخش نرم افزاری که مهمترین عامل آن نیروی انسانی است نیز توجه شود که موسسه در این راستا از همه ابزارهای موثر مثل بهبود نظام ساختاری حقوق و دستمزد، خدمات رفاهی و آموزشی استفاده کرده است .

      وی در عین حال تاکید کرد: نقش مدیریت و رفتار مبتنی بر تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری دو عامل تعیین کننده در موفقیت موسسه است که نباید از آن غفلت شود و مستولین سرپرستی و روسای شعب باید به این امر اهتمام ورزند.

      مهندس ایزدی شاخص اصلی موفقیت یک بنگاه اقتصادی را بازدهی مناسب آن دانست و گفت : باید به گونه ای عمل کنیم که تمام شعب ما به سوددهی مطلوب برسند.

      در ابتدای نشست سیدحسن سجادیه علوی سرپرست منطقه خراسان از روند فعالیت های سرپرستی در بخش بازسای شعب، تبدیل داده های شعب برای ورود به سیستم بانکداری متمرکز و اقدامات صورت گرفته در بخش بازاریابی گزارشی ارائه کرد.

      روسای شعب حاضر در نشست نیز خواستار تشویق شعبی که به اهداف تعیین شده است دست یافتند را خواستار شدند.