بانک سینا

چهارشنبه،19 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">تاکید سرپرستی آذربایجان شرقی بر مشتری مداری</font></b>
      تاکید سرپرستی آذربایجان شرقی بر مشتری مداری
      کد: 769
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۰۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1208
      تاکید سرپرستی آذربایجان شرقی بر مشتری مداری

           سرپرست شعب منطقه آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل در نشست روسا و کارکنان شعب شهرهای تبریز، مرند و آذرشهر که در محل شعبه امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، رعایت اصول تکریم و احترام به مشتری را مورد تاکید قرار داد.

      حسن پویافرد با اشاره به سابقه طولانی موسسه در عرصه فعالیت های بانکی، انتظارات جامعه از موسسه را یادآور شد وتاکید کرد: همکاران بایستی با ظاهری شایسته در محل کار حاضر شوند و در احترام به مشتریان و تکریم آنان کوشا باشند.

      وی همچنین احساس مسئولیت در قبال مشکلات بوجود آمده، رعایت سلسله مراتب و انضباط اداری، مواظبت از اموال موجود و افزایش معلومات علمی و تجربی همکاران را ضروری دانست و از معاونین شعب هم خواست تا تقویت روحیه همکاران به خصوص در مواقعی که شعبه با مشکلی مواجه می شود را مورد توجه قرار دهند.

      در ادامه مراسم یونس حیدری معاون سرپرستی به بیان مطالبی در زمینه اداره بهینه شعب پرداخت.