بانک سینا

پنج شنبه،20 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">گزارش نشست معاونان شعب استانهای گلستان و سمنان</font></b>
      گزارش نشست معاونان شعب استانهای گلستان و سمنان
      کد: 770
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۰۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1115
      گزارش نشست معاونان شعب استانهای گلستان و سمنان

          نشست معاونان شعب استانهای گلستان و سمنان با حضور سرپرست منطقه در محل دفتر سرپرستی در گرگان برگزار شد.

      در این نشست راهکارهای اساسی در جذب منابع و شیوه های ممانعت از افزایش معوقات مورد بررسی قرار گرفت.

      سیدمحسن سیدی سرپرست منطقه، با بیان اینکه معاون هر شعبه نقش بسزایی در کنترل و بهبود  فعالیت های توسعه ای شعب می تواند ایفا کند، تصریح کرد: معاونان شعبه بایستی با هماهنگی مسئول خود و با برنامه ریزی منظم و زمان بندی شده در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده شعب تلاش نمایند.

      وی افزود: شکوفایی و دوام بنگاههای اقتصادی نظیر موسسه منوط به کسب درآمد و افزایش منابع است و این میسر نمی شود مگر با فعالیت همکاران در شعب، بنابراین برای اینکه شعب بتوانند دوام داشته باشند و از سوی مسئولین مورد حمایت قرار گیرند باید فعالیت های خود را توسعه دهند و بردرآمد خود بیفزایند.

      سرپرست استانهای گلستان و سمنان، پیوستن به شبکه شتاب را نقطه عطفی در فعالیت های موسسه خواند و تصریح کرد: از این فرصت بایستی به خوبی استفاده کنیم و در تبلیغات خود و با اطلاع رسانی به مشتریان زمینه جذب بیش از پیش منابع را مد نظر قرار دهیم.

      در ادامه جلسه، هریک از معاونین شعب به بیان نقطه نظرات خود در زمینه بهبود فعالیت های شعب پرداختند که بخشی از آنها عبارتست از: اجرای دقیق دستورالعمل ها، اعتبار سنجی دقیق، پرداخت مجدد تسهیلات با سپرده گذاری و توسعه امکانات بانکداری الکترونیکی.