بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      گردهمایی روسا و معاونین شعب مشهد
      گردهمایی روسا و معاونین شعب مشهد
      کد: 776
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۱۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1087
      گردهمایی روسا و معاونین شعب مشهد
      در نشست روسا و معاونین شعب مشهد که طی دو روز و به طور جداگانه برگزار شد سرپرست استان خراسان، خواستار به کارگیری توانایی های  فکری و خلاقیت در کارها برای پیشبرد اهداف موسسه شد.
      سید حسن سجادیه علوی با تاکید بر انجام بازاریابی در تمامی بخشها تصریح کرد: بازاریابی با محور رقابت سالم در دنیای امروز سبب سرزندگی و شادابی سازمان می گردد و برای  تداوم این شادابی هر سازمانی بایستی بتواند ارزش و خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه نماید.
      وی مهندسی شناسایی مشتریان را یکی از استراتژی های مهم بازاریابی برشمرد و افزود : جمع آوری  اطلاعات  مشتریان بایستی مستمر و دائمی باشد به گونه ای که جلسات متعددی با مشتریان برگزار شود تا نیاز آنان را از زبان خودشان بشنویم.
      در این نشست آقایان ظفر معاون اداری و پشتیبانی و شاکری معاون عملیات بانکی سرپرستی مطالبی را در خصوص آگاهی دادن به مشتریان، بهینه سازی شعب و اهمیت دادن کارکنان به آراستگی در محیط کار را بیان کردند.
      شرکت کنندگان در نشست هم به بیان نقطه نظرات و راهکارهای خود در راستای مدیریت بهینه شعب و افزایش دامنه خدمات موسسه به مشتریان پرداختند.
      پرداخت مجدد تسهیلات عام گردان برای مشتریان فعال، اعطای مجوز به شعب جهت صدور و ارسال سینا  کارت به مشتریان بدون کارمزد و امکان صدور آن برای اتباع خارجی و افراد کمتر از 15 سال، گسترش دامنه شعب در شهرهای مختلف، توسعه گستره دستگاههای پایانه فروش و امکان برقراری و نصب نرم افزار وصول اقساط از طریق دستگاههای خودپرداز از جمله پیشنهادهایی بود که در این نشست ها مطرح شد.