بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      همکاران شرکتی از امکانات رفاهی موسسه بهره مند می شوند
      همکاران شرکتی از امکانات رفاهی موسسه بهره مند می شوند
      کد: 795
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 3509
      نخستین گردهمایی کارکنان شرکت سینا یاران در سال جاری، آبان ماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد. در آغاز این نشست، معاون امور شعب و پشتیبانی موسسه، با بیان نقش همکاران زحمتکش شرکت سینا یاران در تحقق اهداف موسسه اظهارداشت: ما شرکت سینا یاران را منفک از موسسه ...
      همکاران شرکتی از امکانات رفاهی موسسه بهره مند می شوند

      نخستین گردهمایی کارکنان شرکت سینا یاران در سال جاری، آبان ماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.

       

      در آغاز این نشست، معاون امور شعب و پشتیبانی موسسه، با بیان نقش همکاران زحمتکش شرکت سینا یاران در تحقق اهداف موسسه اظهارداشت: ما شرکت سینا یاران را منفک از موسسه نمی دانیم و مدیریت ارشد موسسه هم در تحقق اهداف خود به نقش تاثیرگذار شما همکاران عزیز واقف بوده و آن را ارج می نهد.

       

      مهندس محمدعلی ایزدی تاکید کرد: تلاش ما این است که شما عزیزان با انگیزه تر و با علاقه تر به انجام وظیفه بپردازید. لذا حل مشکلات و دغدغه های شما به منظور رسیدن به این هدف همیشه مدنظر موسسه خصوصا مدیرعامل بوده و هست لذا انتظار می رود که شما نیز با نظم، آراستگی، انضباط کاری و تلاش هرچه بیشتر و بهتر در پیشبرد اهداف موسسه ما را یاری کنید.

       

      وی برنامه ریزی برای استفاده همکاران سینا یاران از امکانات رفاهی از جمله زائرسرا همچنین استفاده از وام قرض الحسنه در حد مقدور را از جمله اقدامات مدیریت محترم موسسه در راستای توجه به امور معیشتی و رفاهی همکاران سینا یاران دانست و تاکید کرد ما همه اعضای یک خانواده هستیم که باید با تلاش و همکاری مشترک در توفیق بیشتر موسسه بکوشیم.

       

      مدیرعامل شرکت سینا یاران نیز با اشاره به سابقه تشکیل این شرکت، دستور جلسه را بحث و تبادل نظر درخصوص آینده کاری شرکت، تشکیل تعاونی مسکن و صندوق قرض الحسنه و نیز تدوین منشور اخلاقی کارکنان عنوان کرد.

       

      سید علی میرهادی اظهار داشت: شرکت اکنون متشکل از 118 نفر کارمند است که اغلب آنان در مشاغل خدماتی، دفتری و تحصیلداری، ارائه خدمت می نمایند.

       

      وی نقش کارکنان شرکتی برای انجام امور جاری موسسه را با اهمیت خواند و گفت: شرکت سینا یاران، شرکتی جوان، آینده نگر و دارای قابلیت ریسک و انرژی بالایی است.

       

      میرهادی با بیان اینکه امروز سازمان ها خواهان خدمات مطلوب هستند، بر ضرورت آموزش ضمن خدمت کارکنان و استفاده از فناوری های نوین، تاکید کرد و افزود: شرکت برای بقا خود ناگزیر به ارائه بهترین خدمات با قیمت مناسب خواهد بود. از این پس تمام ابلاغ ها به کارکنان از طریق پیام کوتاه و نیز پست الکترونیکی برای همکاران شرکت ارسال خواهد شد.

       

      مدیرعامل شرکت سینا یاران درخصوص تشکیل صندوق قرض الحسنه، خاطر نشان کرد: اعضای کمیته وام پس از بررسی درخواست ها، نسبت به ارائه پیشنهاد به مدیریت شرکت در زمینه تخصیص منابع اقدام خواهند نمود.

       

      میرهادی درخصوص تامین مسکن کارکنان اظهار داشت: ما برای استفاده از امکانات دولتی نظیر وام مسکن، ناگزیر به تشکیل یک تعاونی مسکن هستیم تا بتوانیم برای تامین مسکن گروهی کارکنان برنامه ریزی کنیم.

       

      در خاتمه این گردهمایی، درخصوص تدوین منشور اخلاقی کارکنان شرکت سینا یاران بحث و تبادل نظر به عمل آمد سپس اعضای کمیته وام و نمایندگان کارکنان نیز انتخاب شدند.