بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تاکید سرپرست شعب یزد بر احترام به مشتری
      تاکید سرپرست شعب یزد بر احترام به مشتری
      کد: 796
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۰۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1104
      "نشست مسئولین و معاونین شعب استان یزد در محل شعبه چمران این شهر برگزار شد. سرپرست منطقه در این نشست ضمن ارائه گزارشی از همایش مدیران و سرپرستان مناطق در مشهد، برخورد با صبر و متانت همکاران با مراجعین و مشتریان را یادآور شد و ..."
      تاکید سرپرست شعب یزد بر احترام به مشتری

      نشست مسئولین و معاونین شعب استان یزد در محل شعبه چمران یزد برگزار شد.
      سرپرست منطقه در این نشست ضمن ارائه گزارشی از همایش مدیران و سرپرستان مناطق در مشهد، برخورد با صبر و متانت همکاران با مراجعین و مشتریان را یادآور شد و تصریح کرد: ما خدمتگزار و خادم مشتریان هستیم و باید با احترام و تکریم، پذیرای آنها باشیم.
      نعمت اله شاملو نسب در ادامه با اشاره به کسب رتبه نهم موسسه در بین شرکتهای فعالتر بورس گفت: اگر قصد ما استقبال خوب جامعه از سهام موسسه است بایستی در راستای سوددهی شعب تلاش کنیم و سوددهی شعب هم مستلزم جلب رضایت مشتری است که بایستی بیشتر از پیش مد نظر همکاران قرار گیرد.
      وی ابراز امیدواری کرد با تلاش همه جانبه همکاران تا پایان سال، منطقه یزد صاحب بیشترین میزان جذب منابع گردد.