بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      گرد همایی روسای شعب اصفهان
      گرد همایی روسای شعب اصفهان
      کد: 799
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۱۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 963
      روسای شعب و دوایر سرپرستی منطقه اصفهان برای بررسی وضعیت شعب و ارائه راهکارهای توسعه فعالیت ها گرد هم آمدند. سرپرست منطقه در این نشست ضمن ارائه گزارشی از همایش سرپرستان در مشهد، رشد مؤسسه را در زمینه های مناسب علیرغم انجام اقدامات مختلفی ...
      گرد همایی روسای شعب اصفهان

      روسای شعب و دوایر سرپرستی منطقه اصفهان برای بررسی وضعیت شعب و ارائه راهکارهای توسعه فعالیت ها گرد هم آمدند.

      سرپرست منطقه در این نشست ضمن ارائه گزارشی از همایش سرپرستان در مشهد، رشد مؤسسه را در زمینه های مناسب علیرغم انجام اقدامات مختلفی چون بهینه سازی شعب وپیاده سازی نظام بانکداری متمرکز، خوب ارزیابی کرد.

      محمد ابراهیم تدین در ادامه وضعیت شعب منطقه اصفهان را نسبتاً خوب ارزیابی کرد و خواستار تلاش بیشتر کارکنان در راستای بهبود عملکرد شعب شد.

      وی با اشاره به اهمیت مشتری مداری در نظام بانکداری تصریح کرد: همکاران باید به خواسته های مشتریان توجه بیشتری داشته باشند و رضایت خاطر آنها را فراهم کنند.

      معاون منطقه نیز تأکید کرد: بانکدار موظف است در محیط پر از رقابت امروز، تمایلات مشتریان خود را درک نماید تا از ایجاد هزینه های آتی جلو گیری نماید.

      مرتضی بیگدلی در ادامه شعب برتر از لحاظ منابع سینا کارت و دستیابی به اهداف را معرفی کرد. در این نشست شرکت کنندگان مسائل و مشکلات مختلف شعب بخصوص سیستم نگین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.