بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      افتتاح همزمان دو شعبه جدید موسسه سینا در تهران
      افتتاح همزمان دو شعبه جدید موسسه سینا در تهران
      کد: 811
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۰/۰۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1305
      دو شعبه جدید موسسه مالی واعتباری سینا همزمان در مناطق نیروی هوایی و نازی آباد تهران گشایش یافت. مدیرعامل موسسه مالی واعتباری سینا در مراسم گشایش این دو شعبه گفت: موسسه مالی واعتباری سینا در راستای گسترش خدمات خود به هموطنان تا پایان امسال 15 شعبه دیگر در تهران افتتاح خواهدکرد....

      دو شعبه جدید موسسه مالی واعتباری سینا همزمان در مناطق نیروی هوایی و نازی آباد تهران گشایش یافت.

       مدیرعامل موسسه مالی واعتباری سینا در مراسم گشایش این دو شعبه گفت: موسسه مالی واعتباری سینا در راستای گسترش خدمات خود به هموطنان تا پایان امسال 15 شعبه دیگر در تهران افتتاح خواهدکرد.

       دکتر عبدالناصر همتی همچنین از بهینه سازی 180 شعبه این موسسه در دو سال گذشته خبر داد و گفت: تمامی شعب موسسه مالی واعتباری سینا تا پایان سال بهینه سازی خواهند شد.

       وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته دراین موسسه تصریح کرد: با اقدامات اساسی که در دو سال اخیر با اتکا به نیروهای جوان و کارآموزده در موسسه مالی و اعتباری سینا صورت گرفت، ضمن جبران عقب ماندگی ها در این موسسه، نشان داد که با اعتماد به این نیروها می توان گامهای اساسی  در راستای  به ثمر نشستن  فعالیت ها  را شاهد  بود که  پیاده سازی  سامانه  یکپارچه بانکداری الکترونیک در موسسه سینا از جمله این اقدامات بود که در کمترین زمان  و با کمترین خطا اجرایی شد.

       وی خاطر نشان کرد: اکنون فعالیت های اصلاحی در موسسه مالی واعتباری سینا نهادینه شده و این موسسه در موقعیتی قرار گرفته که چاره ای جز پیمودن این راه ندارد.

       دکتر همتی همچنین با اشاره به بسته شدن نماد این موسسه در بورس برای تعدیل EPS تصریح کرد: موسسه مالی و اعتباری سینا علیرغم انجام همزمان اقدامات بزرگی چون بهینه سازی شعب وپیاده سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک توانست بخش اعظم سود پیش بینی شده هر سهم خود برای سال جاری را تحقق بخشد و به همین دلیل روز گذشته نماد آن در بورس جهت تعدیل سود بسته شد.  
      وی همچنین از افزایش سرمایه 33 درصدی طی هفته آینده برای تحقق آخرین شرط صدور مجوز بانک سینا خبر داد.