بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مشتری مداری مهمترین عامل بهبود عملکرد شعب
      مشتری مداری مهمترین عامل بهبود عملکرد شعب
      کد: 812
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۰/۰۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 961
      نشست مسئولین و معاونین شعب شیراز در محل ساختمان سرپرستی برگزار شد. سرپرست منطقه فارس و بوشهر در این نشست ضمن بررسی عملکرد شعب در ماههای گذشته از شعب فعال تقدیر کرد و خواستار تلاش بیشتر از سوی سایر شعب شد. محمد حسن فقیهی در ادامه با اشاره به نقش مشتری مداری در عملکرد شع ب گفت: افزایش سود سپرده ها....
      مشتری مداری مهمترین عامل بهبود عملکرد شعب

      نشست مسئولین و معاونین شعب شیراز در محل ساختمان سرپرستی برگزار شد. سرپرست منطقه فارس و بوشهر  در این نشست ضمن بررسی عملکرد شعب در ماههای گذشته از شعب فعال تقدیر کرد و خواستار تلاش بیشتر از سوی سایر شعب شد. محمد حسن فقیهی در ادامه با اشاره به نقش مشتری مداری در عملکرد شع ب گفت: افزایش سود سپرده ها اگرچه در افزایش منابع شعب موثر است اما به تنهایی کافی نیست بلکه در بازار رقابتی امروز، مهمترین عامل در بهبود عملکرد  شعب و جذب منابع، تکریم مشتری و شناساندن خدمات موسسه به وی است.
      در بخشی از این نشست
      ، معاونین منطقه بر رعایت بخشنامه های  اعتباری، شناسایی همکاران فعال شعب و سایر مسائل روزمره شعب نکاتی مطرح کردند.
      در پایان به سوالات مطرح شده از سوی حاضران در نشست پاسخ داده شد.