بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بررسی عملکرد شعب در گردهمایی روسای شعب خراسان
      بررسی عملکرد شعب در گردهمایی روسای شعب خراسان
      کد: 814
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۰/۰۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 984
      روسای شعب موسسه در استان خراسان با حضور در سالن اجتماعات این سرپرستی در مشهد، عملکرد شعب منطقه و مشکلات و موانع موجود را بررسی کردند. سیدحسن سجادیه سرپرست منطقه در این گردهمایی با اشاره به کسب رتبه اول این سرپرستی از نظر میزان رشد منابع، این موفقیت را نتیجه همکاری و هماهنگی خوب میان سرپرستی و شعب منطقه دانست. وی ضمن تاکید بر بی تفاوت نبودن همکاران نسبت ...
      بررسی عملکرد شعب در گردهمایی روسای شعب خراسان

      روسای شعب موسسه در استان خراسان با حضور در سالن اجتماعات این سرپرستی در مشهد، عملکرد شعب منطقه و مشکلات و موانع موجود را بررسی کردند.

      سیدحسن سجادیه سرپرست منطقه در این گردهمایی با اشاره به کسب رتبه اول این سرپرستی از نظر میزان رشد منابع، این موفقیت را  نتیجه همکاری و هماهنگی خوب میان سرپرستی و شعب منطقه دانست.

      وی ضمن تاکید بر بی تفاوت نبودن همکاران نسبت به مشتریان، خواستار توجه جدی به اعتبارسنجی و اخذ وثائق مطمئن در قبال پرداخت تسهیلات شد.

      حمیدرضا شاکری معاون عملیات بانکی سرپرستی هم با تاکید بر مطالعه و تسلط همکاران بر بخشنامه ها، خواستار دقت نظر بیشتر در پرداخت تسهیلات شد.

       وی همچین ضمن تذکر به شعبی که در جذب منابع ارزان قیمت و سیناکارت فعالیت چشمگیری نداشته اند، تلاش جدی تر در این زمینه را یادآور شد.

      محمدرضا ظفرامیلی نیز آمار و ارقام فعالیت شعب را ارائه  مورد تحلیل قرار داد.

      حاضرین در نشست هم آموزش بیشتر نگین، بالا بردن میزان درصد ترهین وثائق ملکی تسهیلات با بازپرداخت راس مدت، رفع کندی نگین، تبلیغات محلی و نظایر آن را پیشنهاد دادند.