بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      موسسه مالی واعتباری سینا در مسیر پیشرفت قرار گرفته است
      موسسه مالی واعتباری سینا در مسیر پیشرفت قرار گرفته است
      کد: 816
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۰/۰۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 961
      سرپرست شعب منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در جلسه مسئولین شعب این سرپرستی گفت: با اقدامات اساسی که در نتیجه تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری سینا برای از پیش رو برداشتن موانع تبدیل این موسسه به بانک صورت گرفت، اکنون موسسه سینا در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. محمدحسن فقیهی با اذعان به اینکه موسسه سینا سالهای سختی را ...
      موسسه مالی واعتباری سینا در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

      سرپرست شعب منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در جلسه مسئولین شعب این سرپرستی گفت: با اقدامات اساسی که در نتیجه تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری سینا برای از پیش رو برداشتن موانع تبدیل این موسسه به بانک صورت گرفت، اکنون موسسه سینا در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.
      محمدحسن فقیهی با اذعان به اینکه موسسه سینا سالهای سختی را پشت سر گذاشته و اکنون در مسیر پیشرفت قرار گرفته است تصریح کرد: ما باید با تلاشهای جدی خود، این زحمات را جبران کنیم.
      روسای شعب در این نشست، ضمن بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهای جذب بهینه منابع، تسریع در تعویض سخت افزار شعب، صدور سیناکارت خانواده و امکان انتقال سپرده های بلندمدت به بستگان درجه یک و اشخاص غیر را پیشنهاد دادند.