بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      اعلام سرپرستیهای برتر آزمون دوره های آموزش مکاتبه ای
      اعلام سرپرستیهای برتر آزمون دوره های آموزش مکاتبه ای
      کد: 827
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۰/۲۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 998
      در آزمون اولین مرحله از آموزشهای مکاتبه ای که از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه و اداره آموزش برای کارکنان شعب در سرپرستیهای سراسر کشور برگزار شد، سرپرستیهای ‌فارس - بوشهر، خراسان و آذربایجان شرقی- اردبیل رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. این دوره از سوی اداره آموزش و با همکاری مدیریت روابط عمومی و از کتاب بازاریابی و مشتری مداری در بانک ویژه روسای شعب انجام شد. ...
      اعلام سرپرستیهای برتر آزمون دوره های آموزش مکاتبه ای

      در آزمون اولین مرحله از آموزشهای مکاتبه ای که از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه و اداره آموزش برای کارکنان شعب در سرپرستیهای سراسر کشور برگزار شد، سرپرستیهای ‌فارس - بوشهر، خراسان و آذربایجان شرقی- اردبیل رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
      این  دوره از سوی اداره آموزش و با همکاری مدیریت روابط عمومی و از کتاب بازاریابی و مشتری مداری در بانک ویژه روسای شعب انجام شد.
      آموزش مکاتبه ای از جمله شیوه های نوین آموزشی است که در راستای تاکید مدیریت ارشد موسسه جهت ارتقای سطح دانش کارکنان مورد توجه معاونت برنامه ریزی و توسعه قرار گرفته و به مرحله اجرا درآمده است.
       
      اداره آموزش، مطابق با تقویم آموزشی در ماههای آتی نسبت به برگزاری  این دوره ها جهت سایر همکاران اقدام خواهد نمود. آزمونهای مذکور دارای امتیاز آموزشی است که در ارتقای گروه کارکنان موثر است.