بانک سینا

چهارشنبه،19 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بازدید مدیر عامل و هیئت همراه از نمایشگاه بانکداری الکترونیک در آلمان
      بازدید مدیر عامل و هیئت همراه از نمایشگاه بانکداری الکترونیک در آلمان
      کد: 833
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۱/۲۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1047
      به منظور اطلاع از آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات در بخش بانکداری الکترونیک و بازدید از مراحل ساخت کارخانه تولید کننده این تجهیزات هیاتی به ریاست دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا به آلمان سفر کرد. شهر Paderborn در غرب کشور آلمان یکی از مراکز مهم تولیدی و صاحب کارخانه های صنعتی است که مرکز اصلی شرکت WINCOR NIXDORF دومین سازنده بزرگ تجهیزات بانکداری الکترونیک در دنیا نیز می باشد. نمایشگاه تجهیزات و راهکارهای بانکداری الکترونیک همه ساله تحت عنوان Wincor World در این شهر برگزار می شود که شاهد حضور جمع کثیری از مدیران و کارشناسان حوزه بانک و فناوری اطلاعات می باشد....
      بازدید مدیر عامل و هیئت همراه از نمایشگاه بانکداری الکترونیک در آلمان

      به منظور اطلاع از آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات در بخش بانکداری الکترونیک و بازدید از مراحل ساخت کارخانه تولید کننده این تجهیزات هیاتی به ریاست دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری سینا به آلمان سفر کرد.
      شهر Paderborn در غرب کشور آلمان یکی از مراکز مهم تولیدی و صاحب کارخانه های صنعتی است که مرکز اصلی شرکت WINCOR  NIXDORF دومین سازنده بزرگ تجهیزات بانکداری الکترونیک در دنیا نیز می باشد. نمایشگاه تجهیزات و راهکارهای بانکداری الکترونیک همه ساله تحت عنوان Wincor World  در این شهر برگزار می شود که شاهد حضور جمع کثیری از مدیران و کارشناسان حوزه بانک و فناوری اطلاعات می باشد.
      در نمایشگاه امسال انواع تجهیزات مورد استفاده در بانکداری الکترونیک و راهکارهای مجتمع سازی  شده سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه عرضه گردیده بود. این تجهیزات مدلهای مختلف دستگاه های خودپرداز(ATM) ، خود دریافت، پایانه های فروش (POS) و کیوسکها در دو بخش اطلاع رسانی و عملیات غیر نقد، میز تحویلداری و میز خدمات مشتری را شامل می شد.
      دکتر همتی و هیئت همراه از بخشهای مختلف این نمایشگاه بازدید کردند و در جریان آخرین دستاوردهای صنعت بانکداری الکترونیک قرار گرفتند
      .