بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      دکتر همتی: قرار گرفتن بانک سینا در بین بانکهای قابل قبول خاورمیانه
      دکتر همتی: قرار گرفتن بانک سینا در بین بانکهای قابل قبول خاورمیانه
      کد: 853
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 805
      مدیر عامل بانک سینا در هشتمین همایش دوره ای معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک که روز شنبه 29 فروردین ماه برگزار شد با اشاره به اینکه تمامی اقدامات اصلاحی در این بانک رو به پایان است، تأکید کرد: بانک سینا در سال جدید آماده یک جهش اساسی در شاخصهای عملکردی است. دکتر عبدالناصر همتی افزود: خوشبختانه همه اقداماتی که سال گذشته در زمینه پیاده سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و آموزش نیروی انسانی صورت گرفت و بخش های مختلف بانک را به خود مشغول داشت، پایان یافته و همه چیز برای یک جهش اساسی در عملکردها و خدمات دهی به مشتریان آماده است....
      دکتر همتی:  قرار گرفتن بانک سینا در بین بانکهای قابل قبول خاورمیانه

      مدیر عامل بانک سینا در هشتمین همایش دوره ای معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک که روز شنبه 29 فروردین ماه برگزار شد با اشاره به اینکه تمامی اقدامات اصلاحی در این بانک رو به پایان است، تأکید کرد: بانک سینا در سال جدید آماده یک جهش اساسی در شاخصهای عملکردی است.

      دکتر عبدالناصر همتی افزود: خوشبختانه همه اقداماتی که سال گذشته در زمینه پیاده سازی سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک، بهینه سازی شعب و آموزش نیروی انسانی صورت گرفت و بخش های مختلف بانک را به خود مشغول داشت، پایان یافته و همه چیز برای یک جهش اساسی در عملکردها و خدمات دهی به مشتریان آماده است.

      وی ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران در راستای به ثمر نشستن فعالیتها و کسب مجوز بانک سینا گفت: این امر، نتیجه یک کار جمعی بود که یکایک همکاران چه در گذشته و چه اکنون در محقق شدن آن نقش مهمی داشتند و حالا آماده ایم تا با تلاش و برنامه ریزی به جبران عقب ماندگیهایی بپردازیم که در دو سال گذشته به دلیل انجام اقدامات اصلاحی در این بانک به وجود آمد.

      وی خط مشی بانک سینا را قرار گرفتن در بین بانکهای قابل قبول خاورمیانه دانست و خواستار سوق دادن برنامه ها و سیاست ها برای رسیدن به این هدف شد.

      در این نشست گزارش عملکرد سرپرستیهای مناطق مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و حاضران به بیان راهکارها و پیشنهادهای عملی خود در راستای توسعه فعالیتهای بانک سینا پرداختند.