بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تاکید مدیر عامل بر سرمایه گذاری در بخشهای سود آور
      تاکید مدیر عامل بر سرمایه گذاری در بخشهای سود آور
      کد: 895
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۶/۱۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 762
      نشست همکاران ستادی و شعب تهران روز شنبه 14 شهریور همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، با حضور مدیرعامل، معاونین مدیرعامل و مدیران در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست که با حضور گسترده همکاران صورت گرفت، دکتر همتی مهمترین فعالیتها و سیاستهای بانک را برشمرد. وی در ابتدا با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در بخشهای مختلف بانک طی دو سال گذشته گفت: در این مدت 19 شعبه جدید افتتاح شده و بنا داریم ارزیابی های جدی در جذب منابع به کار ببریم تا شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم....
      تاکید مدیر عامل بر سرمایه گذاری در بخشهای سود آور

       نشست همکاران ستادی و شعب تهران روز شنبه 14 شهریور همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، با حضور مدیرعامل، معاونین مدیرعامل و مدیران در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

          در این نشست که با حضور گسترده همکاران صورت گرفت، دکتر همتی مهمترین فعالیتها و سیاستهای بانک را برشمرد. وی در ابتدا با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در بخشهای مختلف بانک طی دو سال گذشته گفت: در این مدت 19 شعبه جدید افتتاح شده و بنا داریم ارزیابی های جدی در جذب منابع به کار ببریم تا شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم.

          دکتر همتی سودآوری بیش از پیش بانک را به دلیل حضور در بازار بورس حائز اهمیت دانست و گفت: سه اقدام اساسی برای افزایش سودآوری لازم الاجرا است که در این خصوص بایستی سرمایه گذاری های بانک در بخشهای مختلف بیش از پیش سود آور باشد، میزان درآمد بانک از محل کارمزدهای بانکی افزایش یابد و سرانه هزینه کارکنان هم متعادل شود.

          وی با تاکید بر اینکه سهم بازاری بانک باید از آنچه که هست بهتر شود گفت: مد نظر داشتن سه فعالیت اساسی در این زمینه می تواند راهگشا باشد، بدین معنا که منابع شعب بیشتر از گذشته رشد یابند، قیمت تمام شده پول کاهش پیدا کند و حداقل دو نفر برای بازاریابی مشتریان بزرگ و وصول مطالبات معوق در شعب مسئول شوند.

          وی در بخشی از سخنان خود از کلیه همکاران در مدیریت های ستادی و شعب بانک که با فعالیت خود به اقدامات اصلاحی بانک سرعت بخشیدند تشکر کرد.

           در ادامه این نشست حاضران سوالات و مشکلات خود را در زمینه سخت افزار و نرم افزار شعب و مسائل رفاهی مطرح کردند و دکتر همتی به آنان پاسخ داد. در پایان مراسم، همکاران در جمعی صمیمی روزه خود را افطار کردند.