بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      امکان خرید اینترنتی و پرداخت قبوض با سینا کارت
      امکان خرید اینترنتی و پرداخت قبوض با سینا کارت
      کد: 900
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۷/۲۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 841
      با انجام موفقیت آمیز آزمون پرداختهای غیر حضوری شرکت خدمات انفورماتیک از سوی بانک سینا، امکان خرید اینترنتی و پرداخت قبوض از طریق تلفنبانک، موبایل بانک و POS برای دارندگان سینا کارت فراهم شد. بر اساس اعلام مدیریت فناوری اطلاعات، در حال حاضر تراکنش های خرید اینترنتی و پرداخت قبوض با پایانه های تفلنبانک، موبایل بانک و POS فقط در حالت صادر کنندگی فعال و آماده بهره برداری است. بر همین اساس کلیه دارندگان سینا کارت امکان انجام تراکنش های فوق از طریق بسترهای مربوطه را دارند....
      امکان خرید اینترنتی و پرداخت قبوض با سینا کارت
      با انجام موفقیت آمیز آزمون پرداختهای غیر حضوری شرکت خدمات انفورماتیک از سوی بانک سینا، امکان خرید اینترنتی و پرداخت قبوض از طریق تلفنبانک، موبایل بانک و POS برای دارندگان سینا کارت فراهم شد.
      بر اساس اعلام مدیریت فناوری اطلاعات، در حال حاضر تراکنش های خرید اینترنتی و پرداخت قبوض با پایانه های تفلنبانک، موبایل بانک و POS فقط در حالت صادر کنندگی فعال و آماده بهره برداری است. بر همین اساس کلیه دارندگان سینا کارت امکان انجام تراکنش های فوق از طریق بسترهای مربوطه را دارند.
      لازم به توضیح اینکه با پیاده سازی بستر درگاه پرداخت الکترونیکی در بانک سینا که از طرحهای دردست اقدام می باشد انجام امور یاد شده و سایر خدمات نوین از این طریق و درحالت پذیرندگی نیز برای بانک سینا به زودی فراهم خواهد شد.