بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">تداوم روند افزایشی درآمدهای شتابی</font></b>
      تداوم روند افزایشی درآمدهای شتابی
      کد: 910
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۸/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 667
      تداوم روند افزایشی درآمدهای شتابی

      درآمدهای حاصل از خدمات شبکه شتاب در شهریور ماه حاکی از رشد این درآمدها نسبت به ماه قبل از آن است.

       گزارش مربوط به تراکنشهای سیستم متمرکز بانکی و سیستم سوئیچ نشان می دهد که روند افزایشی درآمدهای حاصل از کارمزد خدمات شبکه شتاب نسبت به ماه قبل از آن تداوم یافته است. این آمار نشان دهنده رشدی معادل 5/12 درصد نسبت به مرداد 88 می باشد.

       همچنین در گزارشی، آمار تراکنش های سیستم «سوئیچ» بانک سینا در شهریور ماه 88 اعلام شد. بنابر این گزارش تعداد کل تراکنش های بانک سینا از طریق دستگاههای خودپرداز و پایانه های فروش در شهریور 88 به یک میلیون و 877 هزار و 872 تراکنش رسیده است که از این تعداد یک میلیون و 593 هزار و 785 تراکنش مربوط به تراکنش های شتابی و 284 هزار و 87 تراکنش مربوط به تراکنش های داخلی بوده است.

      بر اساس همین آمار که از سوی معاونت فن آوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا انتشار یافته است، تعداد تراکنش های موفق شتابی (پذیرندگی و صادر کنندگی) به ترتیب 745 هزار و 963 تراکنش و 439 هزار و 93 تراکنش بوده است.

      بنا به این گزارش، تراکنش های سیستم سوئیچ بانک سینا در ماههای اخیر سیر صعودی داشته و افزایش قابل ملاحظه ای را نشان می دهد. از سوی دیگر درصد خطا یا بروز هر گونه مشکل فنی در این تراکنش ها نیز در حال کاهش شدید است.