بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      رشد 108 درصدی آموزش کارکنان در 5 ماهه اول سال
      رشد 108 درصدی آموزش کارکنان در 5 ماهه اول سال
      کد: 912
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 788
      آموزش کارکنان بانک سینا در 5 ماهه ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته از رشدی معادل 108 درصد برخوردار شده است. با اجرایی شدن آموزش کارکنان به صورت غیرمتمرکز از سوی معاونت توسعه و برنامه ریزی و ارسال سرفصل های آموزشی به سرپرستان مناطق با هدف بومی سازی آموزش کارکنان، گزارشهاحاکی از رشد 108 درصدی آن در 5 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل است. همچنین برای اولین بار، تجربه واگذاری مسئولیت آموزش و بازآموزی همکاران در 14منطقه به سرپرستان واگذار شد تا با استفاده از امکانات محلی نسبت به آموزش کارکنان اقدام نمایند که نتایج مثبتی به همراه داشت. از سوی دیگر گزارشی که توسط مدیریت آموزش و پژوهش درخصوص عملکرد پنج ماهه سرپرستی ها و ستاد ارائه شده نشان از ارائه نزدیک به 64 هزار نفر ساعت آموزش به بیش از 1400 تن از همکاران دارد. طبق آمار اداره آموزش از نظر تعداد نفرات آموزش دیده، سه سرپرستی «مازندران»، «اصفهان و چهارمحال» و «شمال و غرب تهران» به ترتیب در صدر قرار دارند....
      رشد 108 درصدی آموزش کارکنان در 5 ماهه اول سال

        آموزش کارکنان بانک سینا در 5 ماهه ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته از رشدی معادل 108 درصد برخوردار شده است.

       با اجرایی شدن آموزش کارکنان به صورت غیرمتمرکز از سوی معاونت توسعه و برنامه ریزی و ارسال سرفصل های آموزشی به سرپرستان مناطق با هدف بومی سازی آموزش کارکنان، گزارشهاحاکی از رشد 108 درصدی آن در 5 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

       همچنین برای اولین بار، تجربه واگذاری مسئولیت آموزش و بازآموزی همکاران در 14منطقه به سرپرستان واگذار شد تا با استفاده از امکانات محلی نسبت به آموزش کارکنان اقدام نمایند که نتایج مثبتی به همراه داشت.

        از سوی دیگر گزارشی که توسط مدیریت آموزش و پژوهش درخصوص عملکرد پنج ماهه سرپرستی ها و ستاد ارائه شده نشان از ارائه نزدیک به 64 هزار نفر ساعت آموزش به بیش از 1400 تن از همکاران دارد.

       طبق آمار اداره آموزش از نظر تعداد نفرات آموزش دیده، سه سرپرستی «مازندران»، «اصفهان و چهارمحال» و «شمال و غرب تهران» به ترتیب در صدر قرار دارند.

        همچنین سه سرپرستی «شمال و غرب تهران»، «جنوب و شرق تهران و قم» و «گیلان» به ترتیب مقام های اول تا سوم را از نظر میزان نفر- ساعت آموزش های ارائه شده از آن خود کرده اند.

       از نظر میانگین نفر- ساعت آموزش کارکنان هم به ترتیب سه سرپرستی «مرکزی و لرستان»، «هرمزگان» و «یزد،کرمان و سیستان» در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.