بانک سینا

سه شنبه،18 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      معرفی سرپرستیهای برتر مهر 88
      معرفی سرپرستیهای برتر مهر 88
      کد: 916
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۸/۰۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 760
      سرپرستیهای برتر از لحاظ میزان جذب و میزان رشد منابع در 16 مهرماه 88 نسبت به پایان سال 87 تعیین و معرفی شدند. بر اساس این اعلام، سرپرستی شعب "جنوب و شرق تهران" بیشتر ین میزان جذب منابع را داشته است. رتبه ها ی دوم و سوم جذب منابع را به ترتیب سرپرستی" شمال و غرب تهران" و سرپرستی "خراسان "کسب کرده اند. همچنین از نظر میزان رشد منابع سرپرستی شرق تهران با 3/43 درصد رشد موفق شده است بالاترین میزان رشد را در بین سرپرستیها از آن خود کند. ...
      معرفی سرپرستیهای برتر مهر 88

      سرپرستیهای برتر از لحاظ میزان جذب و میزان رشد منابع در 16 مهرماه 88 نسبت به پایان سال 87 تعیین و معرفی شدند.

          بر اساس این اعلام، سرپرستی شعب ""جنوب و شرق تهران"" بیشتر ین میزان جذب منابع را داشته است. رتبه ها ی دوم و سوم جذب منابع را به ترتیب سرپرستی"" شمال و غرب تهران"" و سرپرستی ""خراسان ""کسب کرده اند.

          همچنین از نظر میزان رشد منابع سرپرستی شرق تهران با 3/43 درصد رشد موفق شده است بالاترین میزان رشد را در بین سرپرستیها از آن خود کند. در این شاخص دو سرپرستی ""هرمزگان"" و سرپرستی ""زنجان و قزوین"" رتبه های دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

         در تحلیل دیگری که مربوط به بررسی وضعیت منابع شعب سرپرستی ها در پایان روز 30 مهر ماه جاری است، از نظر میزان رشد منابع، به ترتیب سه سرپرستی ""شرق تهران و قم""، ""هرمزگان"" و ""گیلان"" در صدر قرار دارند و از نظر میزان جذب منابع هم سه سرپرستی "" شرق تهران و قم""، ""گیلان"" و "" شمال و غرب تهران"" رتبه های برتر را به دست آورده اند.