بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      گسترش ارائه خدمات ارزی بانک سینا
      گسترش ارائه خدمات ارزی بانک سینا
      کد: 923
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 910
      بانک سینا با رویکرد گسترش ارائه خدمات ارزی به متقاضیان، پس از اخذ مجوز مرحله اول عملیات ارزی در فروردین ماه سال جاری و ارائه خدمات مزبور در 21 شعبه ارزی و ریالی، نسبت به اخذ مجوز مرحله دوم عملیات ارزی از بانک مرکزی ج.ا.ا اقدام نموده است. در این راستا عضویت در شبکه سوئیفت و اتصال به این شبکه از اهم اقداماتی است که بانک سینا با دستیابی به آن زمینه صدور مجوز مرحله دوم عملیات ارزی را فراهم کرده است...
      گسترش ارائه خدمات ارزی بانک سینا

      بانک سینا با رویکرد گسترش ارائه خدمات ارزی به متقاضیان، پس از اخذ مجوز مرحله اول عملیات ارزی در فروردین ماه سال جاری و ارائه خدمات مزبور در 21 شعبه ارزی و ریالی، نسبت به اخذ مجوز مرحله دوم عملیات ارزی از بانک مرکزی ج.ا.ا اقدام نموده است. در این راستا عضویت در شبکه سوئیفت و اتصال به این شبکه از اهم اقداماتی است که بانک سینا با دستیابی به آن زمینه صدور مجوز مرحله دوم عملیات ارزی را فراهم کرده است.
      خدماتی که بانک سینا با استفاده از شبکه سوئیفت پس از کسب مجوز مرحله دوم، می تواند به متقاضیان ارائه نماید شامل حواله های بانکی، گشایش اعتبارات اسنادی، بروات وصولی و صدور ضمانت های ارزی است که درآمدزایی قابل توجهی برخوردار می باشند.