بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      دریافت مجوز مرحله دوم عملیات ارزی از بانک مرکزی
      دریافت مجوز مرحله دوم عملیات ارزی از بانک مرکزی
      کد: 924
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۹/۰۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 933
      بانک مرکزی با ارائه خدمات ارزی توسط بانک سینا تا حد مرحله دوم موافقت کرد. بر اساس مجوز اداره کل نظارت بر بانکها و مؤسسات اعتباری بانک مرکزی که روز پنج شنبه 21 آبان ماه جاری صادر شد بانک سینا می تواند نسبت به ارائه خدمات ارزی و انجام عملیات بانکداری بین المللی تا حد مرحله دوم اقدام کند. با صدور این مجوز بانک سینا قادر خواهد بود در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی، بروات اسنادی، صدور ضمانتنامه های ارزی و انعقاد قراردادهای "ریفاینانس" فعالیت کند. مقدمات عملیات ارزی این بانک از اول خرداد با آغاز به کار 15 شعبه در تهران آغاز شد ....
      دریافت مجوز مرحله دوم عملیات ارزی از بانک مرکزی

      بانک مرکزی با ارائه خدمات ارزی توسط بانک سینا تا حد مرحله دوم موافقت کرد.

       

      بر اساس مجوز اداره کل نظارت بر بانکها و مؤسسات اعتباری بانک مرکزی که روز پنج شنبه 21 آبان ماه جاری صادر شد بانک سینا می تواند نسبت به ارائه خدمات ارزی و انجام عملیات بانکداری بین المللی تا حد مرحله دوم اقدام کند.

       

      با صدور این مجوز بانک سینا قادر خواهد بود در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی، بروات اسنادی، صدور ضمانتنامه های ارزی و انعقاد قراردادهای ""ریفاینانس"" فعالیت کند.
      مقدمات عملیات ارزی این بانک از اول خرداد با آغاز به کار 15 شعبه در تهران آغاز شد و اکنون با 21 شعبه شامل 19 شعبه در تهران و 2 شعبه در شهرهای مشهد و تبریز نسبت به ارائه خدمات ارزی در بخشهای افتتاح انواع حسابهای ارزی و سپرده های مدت دار ارزی، انجام نقل و انتقالات و حواله های ارزی و خرید و فروش ارز اقدام می شود.