بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      راه اندازی سامانه شبا در بانک سینا
      راه اندازی سامانه شبا در بانک سینا
      کد: 940
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1354
      بانک سینا سامانه دریافت شناسه بانکی ( شبا ) را برای مشتریان خود راه اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این سامانه به منظور تسهیل و استاندارد سازی مبادلات بین بانکی و بین المللی بانکهای کشور ایجاد گردیده و در تمام سامانه های پرداخت بین بانکی منحصراً از این نوع حساب استفاده می شود. به همین منظور راه اندازی این سامانه در راستای اجرای طرح بانک مرکزی جهت ایجاد شماره حساب بانکی بین المللی برای مشتریان صورت می گیرد که از این طریق می توان شناسه های بانکی را برای مشتریان طراحی و ایجاد نمود. بر این اساس مشتریان بانک سینا می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.sinabank.ir و گزینه محاسبه حساب بانکی ایران (شبا) در این زمینه اقدام نمایند....
      راه اندازی سامانه شبا در بانک سینا

      بانک سینا سامانه دریافت شناسه بانکی ( شبا ) را برای مشتریان خود راه اندازی کرد.
      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این سامانه به منظور تسهیل و استاندارد سازی مبادلات بین بانکی و بین المللی بانکهای کشور ایجاد گردیده و در تمام سامانه های پرداخت بین بانکی منحصراً از این نوع حساب استفاده می شود.
      به همین منظور راه اندازی این سامانه در راستای اجرای طرح بانک مرکزی جهت ایجاد شماره حساب بانکی بین المللی برای مشتریان صورت می گیرد که از این طریق می توان شناسه های بانکی را برای مشتریان طراحی و ایجاد نمود. بر این اساس مشتریان بانک سینا می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.sinabank.ir و گزینه محاسبه حساب بانکی ایران (شبا)  در این زمینه اقدام نمایند.
      ""شبا"" مستقل از نظام شماره گذاری داخلی هر یک از بانکهاست اما در محاسبه آن از شماره حساب مربوط به نظام شماره گذاری داخلی بانکها استفاده به عمل می آید.