بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      در سال 88 نه شعبه جدید به بهره برداری رسید
      در سال 88 نه شعبه جدید به بهره برداری رسید
      کد: 948
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۲۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 795
      در سال 1388 تعداد 9 شعبه جدید بانک سینا در تهران و شهرستانها به بهره برداری رسید که از این تعداد چهار شعبه بلوار آفریقا، نیاوران، ولنجک و جنت آباد در تهران و پنج شعبه شهدای انزلی، صفائیه یزد، قدس مراغه، کیش و شهید بهشتی تبریز در سایر سرپرستی ها به بهره برداری رسیده اند. بر اساس گزارش مدیریت شعب، در حال حاضر تعداد شعب فعال بانک سینا در سراسر کشور 262 شعبه است که سهم تهران از این تعداد 47 شعبه و سهم شهرستانها 215 شعبه است. این در حالی است که در این سال 31 باجه عصر در تهران و 17 باجه در شهرستانها جهت رفاه حال مشتریان فعال شده است...
      در سال 88 نه شعبه جدید به بهره برداری رسید
      در سال 1388 تعداد 9 شعبه جدید بانک سینا در تهران و شهرستانها به بهره برداری رسید که از این تعداد چهار شعبه بلوار آفریقا، نیاوران، ولنجک و جنت آباد در تهران و پنج شعبه شهدای انزلی، صفائیه یزد، قدس مراغه، کیش و شهید بهشتی تبریز در سایر سرپرستی ها به بهره برداری رسیده اند.
      بر اساس گزارش مدیریت شعب، در حال حاضر تعداد شعب فعال بانک سینا در سراسر کشور 262 شعبه است که سهم تهران از این تعداد 47 شعبه و سهم شهرستانها 215 شعبه است. این در حالی است که در این سال 31 باجه عصر در تهران و 17 باجه در شهرستانها جهت رفاه حال مشتریان فعال شده است. در این سال تعداد 26 شعبه ریالی هم به شعبه ارزی- ریالی تبدیل شده اند.