بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شعب تهران دارای بالاترین میزان جذب و مانده منابع
      شعب تهران دارای بالاترین میزان جذب و مانده منابع
      کد: 952
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۱۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 786
      شعب تهران رتبه های برتر میزان جذب و مانده منابع را در پایان روز 30 بهمن 88 از آن خود کرده اند. در رتبه های اول تا نهم جدول معرفی 15 شعبه برتر بانک از لحاظ بالاترین مانده منابع در 30 بهمن 88، نام شعب مطهری، ملاصدرا، پاسداران، ستارخان، بنیاد، شهریار، طالقانی، پل رومی و نارمک از زیرمجموعه شعب دو سرپرستی تهران به چشم می خورد. این در حالی است که شعبه امام خمینی تبریز در رتبه دهم قرار گرفته و سه شعبه سیدجمال الدین اسدآبادی، میدان خراسان و بلوار کشاورز تهران در رتبه های یازدهم تا سیزدهم قرار داشته اند. رتبه های چهاردهم و پانزدهم جدول را نیز دو شعبه آیت ا... کاشانی کاشان و بلوار کاوه تهران کسب کرده اند...
      شعب تهران دارای بالاترین میزان جذب و مانده منابع

      شعب تهران رتبه های برتر میزان جذب و مانده منابع را در پایان روز 30 بهمن 88 از آن خود کرده اند.

          در رتبه های اول تا نهم جدول معرفی 15 شعبه برتر بانک از لحاظ بالاترین مانده منابع در 30 بهمن 88، نام شعب مطهری، ملاصدرا، پاسداران، ستارخان، بنیاد، شهریار،  طالقانی،  پل رومی و نارمک از زیرمجموعه شعب دو سرپرستی تهران به چشم می خورد.

        این در حالی است که شعبه امام خمینی تبریز در رتبه دهم قرار گرفته و سه شعبه سیدجمال الدین اسدآبادی، میدان خراسان و بلوار کشاورز تهران در رتبه های یازدهم تا سیزدهم قرار داشته اند. رتبه های چهاردهم و پانزدهم جدول را نیز دو شعبه آیت ا... کاشانی کاشان و بلوار کاوه تهران کسب کرده اند.

         بالاترین میزان جذب منابع در تاریخ یاد شده را هم به ترتیب 15 شعبه مطهری، ملاصدرا، پاسداران، میدان فرهنگ، آفریقا،  طالقانی، فاطمی، جنت آباد، نیاوران و میرداماد همگی از دو سرپرستی تهران، بانه، خواجه ربیع مشهد، 30 متری نیروی هوایی تهران، امانیه اهواز و ولنجک تهران کسب کرده اند.

         مشاهده نام برخی شعب شهرستانها در میان شعب برتر که اغلب لیست را شعب تهران شامل می شود قابل توجه و حاکی از آن است که رشد حتی در مناطق کم برخوردار نیز امکانپذیر است.