بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      نگاهی به عملکرد سرپرستی ها از نظر جذب منابع
      نگاهی به عملکرد سرپرستی ها از نظر جذب منابع
      کد: 953
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۰۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 774
      بررسی وضعیت منابع بانک در پایان 30 بهمن 88 نشان از رشد 20 درصدی آن نسبت به پایان سال 87 است. روند میزان رشد منابع سرپرستی ها در تاریخ یاد شده حاکی از قرار گرفتن سرپرستی های "جنوب و شرق تهران و قم", "شمال و غرب تهران"، و "هرمزگان" در رتبه های اول تا سوم است. این سرپرستی ها به ترتیب با رشدی معادل 3/61، 4/46 و 25 درصد در منابع مواجه بوده اند. سرپرستی های "زنجان و قزوین"، "گیلان" و "خراسان" هم در رتبه های چهارم تا ششم قرار داشته اند. این در حالی است که سرپرستی های "یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان"،"آذربایجان شرقی و اردبیل" و "خوزستان"در رتبه های هفتم تا نهم جای گرفته اند و سرپرستی های "مرکزی و لرستان"، "فارس و بوشهر" ،"آذربایجان غربی و کردستان"،"کرمانشاه، همدان و ایلام"، "گلستان و سمنان"، "مازندران" و "اصفهان و چهارمحال" رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند...
      نگاهی به عملکرد سرپرستی ها از نظر جذب منابع

      بررسی وضعیت منابع بانک در پایان 30 بهمن 88 نشان از رشد 20 درصدی آن نسبت به پایان سال 87 است.

         روند میزان رشد منابع سرپرستی ها در تاریخ یاد شده حاکی از قرار گرفتن سرپرستی های ""جنوب و شرق تهران و قم""''/ ""شمال و غرب تهران""، و ""هرمزگان"" در رتبه های اول تا سوم است. این سرپرستی ها به ترتیب با رشدی معادل 3/61، 4/46 و 25 درصد در منابع مواجه بوده اند.

         سرپرستی های ""زنجان و قزوین""، ""گیلان"" و ""خراسان"" هم در رتبه های چهارم تا ششم قرار داشته اند. این در حالی است که سرپرستی های ""یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان""،""آذربایجان شرقی و اردبیل"" و ""خوزستان""در رتبه های هفتم تا نهم جای گرفته اند و سرپرستی های ""مرکزی و لرستان""، ""فارس و بوشهر"" ،""آذربایجان غربی و کردستان""،""کرمانشاه، همدان و ایلام""، ""گلستان و سمنان""، ""مازندران"" و ""اصفهان و چهارمحال"" رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

         بررسی روند میزان جذب منابع سرپرستی ها در 30 بهمن 88 نیز گویای آن است که سرپرستی شعب جنوب و شرق تهران و قم در صدر قرار داشته و سرپرستی های ""شمال و غرب تهران""، ""خراسان""، "" آذربایجان شرقی و اردبیل""، رتبه های دوم تا چهارم را کسب کرده اند.

         گیلان،هرمزگان، خوزستان، ""زنجان و قزوین""، ""یزد و کرمان و سیستان"" و ""فارس، بوشهر و کهگیلویه"" هم در رتبه های بعدی جذب منابع قرار داشته اند.