بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      منابع انسانی جدی ترین مسئله هر بانک است
      منابع انسانی جدی ترین مسئله هر بانک است
      کد: 955
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 888
      رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دیدار مدیر عامل و مدیران بانک سینا بر توانمند سازی مشتریان تاکید کرد. مهندس محمد فروزنده ضمن تقدیر از توجه این بانک به منابع انسانی، آن را جدی ترین مسئله هر بانک دانست و خواستار تمرکز و توجه بیشتر به آموزش فناوری های جدید به ویژه به مشتریان شد. وی با اشاره ب اینکه در موضوع فناوری در بانک باید به دو نکته توجه داشت، تصریح کرد: از آنجا که کارکنان عمدتا با فناوری جدید ناآشنا هستند ممکن است در برخورد اول واکنش خاص نشان بدهند اما به زودی همه از هر قشر و سن ناچار به یادگیری و آموزش می شوند. در مورد مشتریان نیز اوضاع همین گونه است، پس ما باید ضمن آموزش مناسب به کارکنان، زمینه یادگیری و توانمند سازی مشتریان را هم فراهم کنیم...
      منابع انسانی جدی ترین مسئله هر بانک است

      رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دیدار مدیر عامل و مدیران بانک سینا بر توانمند سازی مشتریان تاکید کرد.
      مهندس محمد فروزنده ضمن تقدیر از توجه این بانک به منابع انسانی، آن را  جدی ترین مسئله هر بانک دانست و خواستار تمرکز و توجه بیشتر به آموزش فناوری های جدید به ویژه به مشتریان شد.
      وی با اشاره ب اینکه در موضوع فناوری در بانک باید به دو نکته توجه داشت، تصریح کرد: از آنجا که کارکنان عمدتا با فناوری جدید ناآشنا هستند ممکن است در برخورد اول واکنش خاص نشان بدهند اما به زودی همه از هر قشر و سن ناچار به یادگیری و آموزش می شوند. در مورد مشتریان نیز اوضاع همین گونه است، پس ما باید ضمن آموزش مناسب به کارکنان، زمینه یادگیری و توانمند سازی مشتریان را هم فراهم کنیم.
      وی افزود: توسعه فناوری از سوی دیگر ممکن است احساس بیکار بودن را در افراد تقویت کند. علت این احساس هم عدم ارتقای دانش فنی آنها به موازات توسعه فناوری است پس بایستی زمینه ای فراهم شود تا فناوری، خاصیت توانمند سازی کارکنان و مشتریان بانک را به همراه داشته باشد و افراد احساس کنند که با توسعه فناوری، توانایی بیشتری کسب کرده اند و این امر با آموزش به مشتریان میسر است.