بانک سینا

دوشنبه،17 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تقدیر رئیس و اعضای هیئت امنای بنیاد مستضعفان از عملکرد برنامه سه ساله دوم توسعه و روند تدوین برنامه میان مدت سه ساله سوم بانک سینا
      تقدیر رئیس و اعضای هیئت امنای بنیاد مستضعفان از عملکرد برنامه سه ساله دوم توسعه و روند تدوین برنامه میان مدت سه ساله سوم بانک سینا
      کد: 957
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۲۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1204
      عملکرد سه سال 88-86 بانک سینا و نیز برنامه میان مدت سه ساله سوم این بانک که عملیات اجرایی آن از ابتدای امسال آغاز و در سال 91 به پایان می رسد، مورد تقدیر ریاست و اعضای هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت. بانک سینا در این برنامه با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و قضاوت های شهودی مدیران، کارشناسان و خبرگان داخلی و خارجی بانک، نسبت به تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت در قالب متغیرهای هفت گانه ( عوامل داخلی) و همچنین شناسایی فرصتها و تهدیدهای پیرامون محیط خود در انجام فعالیتهای بانکی در قالب متغیرهای چهارگانه ( عوامل خارجی) اقدام نمود. برآیند این تحلیلها تدوین 6 استراتژی مهم و اساسی برای بانک بوده که برای رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه از طریق اجرای این استراتژی ها، برنامه ریزی و ایجاد تحول ساختاری را برای بانک طی سه سال اجرای برنامه به همراه خوهد داشت. استراتژی های اصلی برنامه میان مدت سه ساله که از ابتدای سال اجرایی شده است...
       تقدیر رئیس و اعضای هیئت امنای بنیاد مستضعفان از عملکرد برنامه سه ساله دوم توسعه و روند تدوین برنامه میان مدت سه ساله سوم بانک سینا
      عملکرد سه سال 88-86 بانک سینا و نیز برنامه میان مدت سه ساله سوم این بانک که عملیات اجرایی آن از ابتدای امسال آغاز و در سال 91 به پایان می رسد، مورد تقدیر ریاست و اعضای هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت.
      بانک سینا در این برنامه با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و قضاوت های شهودی مدیران، کارشناسان و خبرگان داخلی و خارجی بانک، نسبت به تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت در قالب متغیرهای هفت گانه ( عوامل داخلی) و همچنین شناسایی فرصتها و تهدیدهای پیرامون محیط خود در انجام فعالیتهای بانکی در قالب متغیرهای چهارگانه ( عوامل خارجی) اقدام نمود.
      برآیند این تحلیلها تدوین 6 استراتژی مهم و اساسی برای بانک بوده که برای رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه از طریق اجرای این استراتژی ها، برنامه ریزی و ایجاد تحول ساختاری را برای بانک طی سه سال اجرای برنامه به همراه خوهد داشت. استراتژی های اصلی برنامه میان مدت سه ساله که از ابتدای سال اجرایی شده است عبارتند از:
      1- ارائه محصولات رقابتی و بالا بردن کیفیت خدمات بانکی
      2- گسترش فعالیتهای بانکداری الکترونیک و بین الملل
      3- بهینه سازی استقرار شعب
      4- توسعه منابع انسانی
      5- توسعه پژوهش و تحقیقات (R&D)
      6- توسعه سیستم های بانکداری متمرکز با تاکید بر امنیت فن آوری اطلاعات بانکی