بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      آغاز عملیات اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای سال جاری
      آغاز عملیات اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای سال جاری
      کد: 956
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۲۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 849
      عملیات اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای سال جاری آغاز شده است. این برنامه میان مدت برای سالهای 89، 90، 91 در حال اجرا است. از جمله استراتژی هایی که در این برنامه مورد توجه قرار گرفته می توان به افزایش توان رقابتی بانک از طریق ارائه خدمات نوین با قیمت مناسب، ارتقاء دانش فنی و تخصص نیروی انسانی، ایجاد فرهنگ تعهد، سازماندهی تیم مدیریت و ارتقاء فرهنگ کار گروهی، توسعه شبکه ارتباطات و ارتقاء تفکر و رفتار مشتری مداری اشاره کرد. الزامات و راهکارهای تحقق این خط مشی ها و استراتژی ها در دو بخش" افزایش بهره وری" و " فراگیر نمودن خدمات نوین بانکی" مورد توجه قرار گرفته است. تدوین ساختار سازمانی جدید بانک در تمام سطوح، آموزشهای مستمر و کاربردی کارکنان مطابق با تحولات بانکی در راستای رسیدن به اهداف، از جمله مواردی است که در بخش افزایش بهره وری مورد تاکید قرار گرفته است....
      آغاز عملیات اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای سال جاری

      عملیات اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای سال جاری آغاز شده است. این برنامه میان مدت برای اجرا طی سالهای 89، 90، 91 تدوین شده است.
      از  جمله استراتژی هایی که در این برنامه مورد توجه قرار گرفته می توان به افزایش توان رقابتی بانک از طریق ارائه خدمات نوین با قیمت مناسب، ارتقاء دانش فنی و تخصص نیروی انسانی، ایجاد فرهنگ تعهد، سازماندهی تیم مدیریت و ارتقاء فرهنگ کار گروهی، توسعه شبکه ارتباطات و ارتقاء تفکر و رفتار مشتری مداری اشاره کرد.
      الزامات و راهکارهای تحقق این خط مشی ها و استراتژی ها در دو بخش"" افزایش بهره وری"" و "" فراگیر نمودن خدمات نوین بانکی"" مورد توجه قرار گرفته است.
      تدوین ساختار سازمانی جدید بانک در تمام سطوح، آموزشهای مستمر و کاربردی کارکنان مطابق با تحولات بانکی در راستای رسیدن به اهداف، از جمله مواردی است که در بخش افزایش بهره وری مورد تاکید قرار گرفته است.
      ضمن آنکه در بخش فراگیر نمودن خدمات نوین بانکی به سر فصلهایی چون طراحی و ارائه متنوع ترین و جدید ترین خدمات پولی و مالی و اعتباری منطبق بر انتظارات، توقعات و نیازهای مشتریان از طریق بازاریابی و تلاش مجدانه کارکنان، تاکید بر ارائه و گسترش خدمات ارزی با حفظ ریسک در سطوح مناسب، افزایش نظارت و کنترلهای لازم بر منابع انسانی و مالی و گسترش شعب با استفاده از ابزارهای امکان سنجی در مناطق پربازده و دارای ظرفیت اقتصادی اشاره شده است.