بانک سینا

دوشنبه،17 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      معارفه مدیر شعب و مناطق
      معارفه مدیر شعب و مناطق
      کد: 964
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1308
      در مراسمی با حضور معاون شعب و پشتیبانی ، مدیر جدید امور شعب بانک سینا معرفی شد. محمد علی ایزدی معاون شعب و پشتیبانی بانک سینا در این مراسم گفت: محمد حسن فقیهی یکی از سرپرستان شاخص بانک است و همواره عملکرد مناسبی داشته و شعب تحت نظارت وی از منظم ترین و مرتب ترین شعب بوده است. وی اظهار امیدواری کرد که بانک سینا شاهد تحولی جدی در مدیریت امور شعب و جهشی اساسی در شعب باشد. در این مراسم محمد حسن فقیهی که پیشتر سمت سرپرست فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد را داشت گفت امور شعب قلب بانک است و امیدواریم بتوانیم سرپرستی ها را تقویت کنیم. وی افزود رئیس شعبه نقش اساسی در جذب مشتری را دارد. لذا ضروری است که بر توسعه خدمات کارت توجه اساسی صورت گیرد....
      معارفه مدیر شعب و مناطق
      در مراسمی با حضور معاون شعب و پشتیبانی ، مدیر جدید امور شعب بانک سینا معرفی شد.  محمد علی ایزدی معاون شعب و پشتیبانی  بانک سینا در این مراسم گفت:

      محمد حسن فقیهی یکی از سرپرستان شاخص بانک است و همواره عملکرد مناسبی داشته و شعب تحت نظارت وی از منظم ترین و مرتب ترین شعب بوده است.

      وی اظهار امیدواری کرد که بانک سینا شاهد تحولی جدی در مدیریت امور شعب و جهشی اساسی در شعب باشد.  

      در این مراسم محمد حسن فقیهی که پیشتر سمت سرپرست فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد را داشت گفت امور شعب قلب بانک است و امیدواریم بتوانیم سرپرستی ها را تقویت کنیم.

         وی افزود رئیس شعبه نقش اساسی در جذب مشتری را دارد. لذا ضروری است که بر توسعه خدمات کارت  توجه اساسی صورت گیرد.