بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      نشست روسای شعب تهران در بانک سینا
      نشست روسای شعب تهران در بانک سینا
      کد: 972
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۰۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1421
      نشست روسای شعب تهران با حضورمدیر عامل،معاون امور شعب و پشتیبانی و جمعی از مدیران بانک سینا در سالن اجتماعات بانک سینا برگزار شد. دکترعبدالناصرهمتی مدیر عامل بانک سینا دراین نشست ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه خرمشهر گفت: ما در سال گذشته اولین سال بانک بودن را تجربه کردیم و دراین راستا ابزارهای مورد نیاز در چارچوب بانک فراهم شده که در حال حاضر آمادگی جهش را داریم. دکتر همتی درادامه این نشست افزود: امسال سال اول برنامه توسعه سه ساله بانک سینا در قالب برنامه توسعه بنیاد مستضعفان انجام و اجرایی می شود. وی با ذکر شش استراتژی تعیین شده در طول برنامه توسعه سه ساله اول بانک سینا ،تحقق آن را در گرو تلاش وکمک روسای شعب و سرپرستان مناطق خواند. دراین نشست محمد علی ایزدی معاون شعب و پشتیبانی ضمن تاکید به روسای شعب و سرپرستان به لحاظ سهم تعیین کننده در بانک به عنوان پرچمداران بانک افزود: اهداف و انتظارات می بایست تعیین و محقق شود و در این راستا سرپرستان مسئولیت سنگینی دارند...
      نشست روسای شعب تهران در بانک سینا

       

      نشست روسای شعب تهران با حضورمدیر عامل،معاون امور شعب و پشتیبانی و جمعی از مدیران بانک سینا در سالن اجتماعات  بانک سینا  برگزار شد.
         دکترعبدالناصرهمتی مدیر عامل بانک سینا دراین نشست ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه خرمشهر گفت:  ما در سال گذشته اولین سال بانک بودن را تجربه کردیم و دراین راستا ابزارهای مورد نیاز در چارچوب بانک فراهم شده که در حال حاضر آمادگی جهش را داریم.
          دکتر همتی درادامه این نشست افزود: امسال سال اول برنامه توسعه سه ساله بانک  سینا  در قالب برنامه توسعه بنیاد مستضعفان انجام و اجرایی می شود. وی با ذکر شش استراتژی تعیین شده در طول برنامه توسعه سه ساله اول بانک سینا ،تحقق آن را  در گرو تلاش وکمک  روسای شعب و سرپرستان مناطق خواند. 
         دراین نشست محمد علی ایزدی معاون شعب و پشتیبانی  ضمن تاکید  به روسای شعب و سرپرستان به لحاظ سهم تعیین کننده در بانک به عنوان پرچمداران بانک افزود: اهداف و انتظارات می بایست تعیین و محقق شود  و در این راستا سرپرستان مسئولیت سنگینی دارند.
      در انتهای این نشست روسای شعب به ارائه دیدگاهها، پیشنهادات و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فعالیت های بانک پرداختند.