بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      گسترش دامنه فعالیتهای ارزی بانک سینا در داخل و خارج از کشور
      گسترش دامنه فعالیتهای ارزی بانک سینا در داخل و خارج از کشور
      کد: 974
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1329
      بانک سینا مجوز آخرین مرحله عملیات ارزی را دریافت ودرصدد گسترش دامنه فعالیتهای ارزی در داخل وخارج از کشور می باشد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک از سال 87 همزمان با تلاش جهت ارتقاء جایگاه و فعالیت­های خود از سطح موسسه مالی و اعتباری به بانک تجاری، ایجاد زمینه و فراهم نمودن مقدمات برای فعالیت­های ارزی را نیز در دستور کار خود داشت و طی سال گذشته مجوز مراحل اول و دوم عملیات ارزی را از بانک مرکزی دریافت و شبکه ارزی شعب خود را در تهران و شهرستان­ها راه­اندازی نمود و در حال حاضر با 20 شعبه ارزی و ریالی در تهران و 11 شعبه ارزی و ریالی در شهرستان­ها مشغول به ارائه خدمات ارزی به مشتریان می­باشد....
      گسترش دامنه فعالیتهای ارزی بانک سینا در داخل و خارج از کشور

      بانک سینا مجوز آخرین مرحله عملیات ارزی را دریافت ودرصدد گسترش دامنه فعالیتهای ارزی در داخل وخارج از کشور می باشد.

         به گزارش روابط عمومی  بانک سینا، این بانک از سال 87 همزمان با تلاش جهت ارتقاء جایگاه و فعالیت های خود از سطح موسسه مالی و اعتباری به بانک تجاری، ایجاد زمینه و فراهم نمودن مقدمات برای فعالیت های ارزی را نیز در دستور کار خود داشت و طی سال گذشته مجوز مراحل اول و دوم عملیات ارزی را از بانک مرکزی دریافت و شبکه ارزی شعب خود را در تهران و شهرستان ها راه اندازی نمود و در حال حاضر با 20 شعبه ارزی و ریالی در تهران و 11 شعبه ارزی و ریالی در شهرستان ها مشغول به ارائه خدمات ارزی به مشتریان می باشد.

         بنا برهمین گزارش بانک سینا اخیراً نیز مجوز آخرین مرحله عملیات ارزی را دریافت نموده و درصدد گسترش دامنه فعالیت های ارزی در داخل و خارج از کشور می باشد. این بانک در حال حاضر کلیه خدمات ارزی اعم از گشایش اعتبارات اسنادی، صدور انواع ضمانتنامه های ارزی، اعطای تسهیلات ارزی، خرید و فروش ارز، افتتاح انواع حساب های ارزی و... را ارائه می نماید و انتظار می رود در آینده ای نزدیک جایگاه شایسته ای در بین بانک های آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه بدست آورد.