بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      حضور بانک سینا به عنوان نخستین بانک خصوصی در درمانگاههای دانشگاه علوم پزشکی ایران
      حضور بانک سینا به عنوان نخستین بانک خصوصی در درمانگاههای دانشگاه علوم پزشکی ایران
      کد: 990
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۰۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1221
      باجه بانک سینا در درمانگاه حضرت علی اصغر(ع) تهران با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و جمعی از مقامات این بانک به بهره برداری رسید. سید علی ابطحی ضمن قدردانی از حضور بانک سینا در این مجموعه بیمارستانی، گفت: این بانک نخستین بانک خصوصی است که خدمات بانکی را در بیمارستانهای زیرمجموعه این دانشگاه به هموطنان ارائه می دهد و ابراز امیدواری کرد همکاریهای دوجانبه توسعه یابد. در این باجه که شامل دو دستگاه خودپرداز است، کلیه عملیات بانکی به هموطنان ارائه می شود و خدمات نوین بانکی شامل اینترنت بانک، تلفنبانک، پیام کوتاه، ساتنا و نظایر آن که تسهیل در امور مشتریان را به همراه دارد عرضه خواهد شد. در مدت کوتاهی از آغاز به کار این باجه، کارکنان درمانگاه یاد شده از خدمات ارائه شده استقبال قابل توجهی کرده اند. گفتنی است با باجه مذکور، امکان پرداخت حقوق کارکنان این درمانگاه هم فراهم شده است..
      حضور بانک سینا به عنوان نخستین بانک خصوصی در درمانگاههای دانشگاه علوم پزشکی ایران
      باجه بانک سینا در درمانگاه حضرت علی اصغر(ع) تهران با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و جمعی از مقامات این بانک به بهره برداری رسید.
      سید علی ابطحی ضمن قدردانی از حضور بانک سینا در این مجموعه بیمارستانی، گفت: این بانک نخستین بانک خصوصی است که خدمات بانکی را در بیمارستانهای زیرمجموعه این دانشگاه به هموطنان ارائه می دهد و ابراز امیدواری کرد همکاریهای دوجانبه توسعه یابد.
      در این باجه که شامل دو دستگاه خودپرداز است، کلیه عملیات بانکی به هموطنان ارائه می شود و خدمات نوین بانکی شامل اینترنت بانک، تلفنبانک، پیام کوتاه، ساتنا و نظایر آن که تسهیل در امور مشتریان را به همراه دارد عرضه خواهد شد. در مدت کوتاهی از آغاز به کار این باجه، کارکنان درمانگاه یاد شده از خدمات ارائه شده استقبال قابل توجهی کرده اند. گفتنی است با باجه مذکور، امکان پرداخت حقوق کارکنان این درمانگاه هم فراهم شده است.
      این درمانگاه در بزرگراه مدرس، ابتدای خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر) واقع و شماره تماس با باجه نیز22266844 اعلام شده است.