بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سپرده های کوتاه مدت 35 درصد کل سپرده های بانک سینا را تشکیل می دهد
      سپرده های کوتاه مدت 35 درصد کل سپرده های بانک سینا را تشکیل می دهد
      کد: 996
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1041
      35 درصد از مجموع سپردهای دیداری، قرض الحسنه و سرمایه گذاری بانک سینا در پایان سال 88 را سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت تشکیل می دهد. با توجه به اتخاذ سیاست کاهش قیمت پول در بانک سینا، روندها حاکی از افزایش سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت در شعب این بانک است به نحوی که در حال حاضر این میزان به 35 درصد کل سپرده ها رسیده است. این بانک با هدف کاهش قیمت پول و افزایش سودآوری، سیاستهای مناسبی در سالهای اخیر اتخاذ کرده است که آثار آن در بخش افزایش سپرده های کوتاه مدت مشهود است. افزایش درآمدهای غیرمشاع و کارمزدهای بانکی و توسعه خدمات الکترونیک از دیگر برنامه هایی است که به صورت جدی در این بانک پیگیری و در حال اجراست. ..
      سپرده های کوتاه مدت 35 درصد کل سپرده های بانک سینا را تشکیل می دهد

      35 درصد از مجموع سپردهای دیداری، قرض الحسنه و سرمایه گذاری بانک سینا در پایان سال 88 را سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت تشکیل می دهد.

       

      با توجه به اتخاذ سیاست کاهش قیمت پول در بانک سینا، روندها حاکی از افزایش سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت در شعب این بانک است به نحوی که در حال حاضر این میزان به 35 درصد کل سپرده ها رسیده است.

      این بانک با هدف کاهش قیمت پول و افزایش سودآوری، سیاستهای مناسبی در سالهای اخیر اتخاذ کرده است که آثار آن در بخش افزایش سپرده های کوتاه مدت مشهود است. افزایش درآمدهای غیرمشاع و کارمزدهای بانکی و توسعه خدمات الکترونیک از دیگر برنامه هایی است که به صورت جدی در این بانک پیگیری و در حال اجراست.