بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      عملکرد مثبت تمامی سرپرستیهای بانک سینا در سه ماهه دوم سال 89
      عملکرد مثبت تمامی سرپرستیهای بانک سینا در سه ماهه دوم سال 89
      کد: 1020
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1034
      روند میزان رشد منابع سرپرستیهای بانک سینا در 31 شهریورماه 1389 نسبت به پایان سال 88 حاکی از عملکرد مثبت تمامی این سرپرستی ها در تاریخ یاد شده بوده است ...
      عملکرد مثبت تمامی سرپرستیهای بانک سینا در سه ماهه دوم سال 89

      روند میزان رشد منابع سرپرستیهای بانک سینا در 31 شهریورماه 1389 نسبت به پایان سال 88 حاکی از عملکرد مثبت تمامی این سرپرستی ها در تاریخ یاد شده بوده است.
      بررسی روند میزان رشد منابع بانک سینا نشان از رشد 2/16 درصدی آن نسبت به پایان سال 88 دارد که در این بین سه سرپرستی "هرمزگان"، "شرق تهران و قم" و "خوزستان" به ترتیب بیشترین میزان رشد را دارا بوده اند.
      سه سرپرستی "کرمانشاه"، "همدان و ایلام"، "آذربایجان غربی و کردستان" و "آذربایجان شرقی و اردبیل" به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار گرفته اند.
      نکته قابل تامل آنکه درسه ماهه منتهی به خرداد 89 از میان 16 سرپرستی، چهار سرپرستی "آذربایجان غربی و کردستان"، " گیلان"، "مازندران" و "گلستان و سمنان" دارای کاهش منابع نسبت به پایان سال 88 بوده اند که عملکرد آنها در سه ماهه دوم سال در مقایسه با پایان سال 88 بهبود یافته و شاهد رشد منابع بوده اند.
      همچنین روند میزان جذب منابع سرپرستی ها در 31 شهریور حاکی از قرار گرفتن سه سرپرستی "شرق تهران و قم"، "هرمزگان" و "آذربایجان شرقی و اردبیل" است.